Skurupu Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Regner i Oslo. Håper på en snøfri vinter. --- Jeg blir dritsur på Erik "Lommemannen" Andersen når han sitter å forklarer seg slik han gjør i retten. At han føler seg utstøtt, og at media er etter han og fremstiller han som et monster. Men han er jo et monster! Håper han dør i fengsel. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Du skriver 537 bokstaver per minuttDu har 109 riktige ord og du har 8 feile ord. Dårlig runde. Skrev masse feil fordi jeg var ett ord foran det jeg burde være, hehe. Jobbintervju gikk kjempebra, hurra. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 På den testen skrev jeg 113 ord i minuttet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Det regner/sludder/snør dunno hva det er i Asker EDIT: @Lars Trodde du bodde i Oslo jeg Endret 2. november 2009 av Gjest Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 @LarsTrodde du bodde i Oslo jeg Hvor i all verden har du fått den ideen fra? Jeg har bodd i Langesund som ligger i Telemark de siste 3 årene før jeg flyttet til Bergen i August. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Lars: Hva gjør du i Bææærgen? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 @Lars Ikke vet jeg, men trodde så. Trives du i Bergen da? @DNFK: Hva skjer folkens? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 @DNFK:Hva skjer folkens? Jeg har naturfag, jeg er snart ferdig, da farer det rett hjem. I regn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 I vestfossen regner det. På Steinkjer også. Derfor holder jeg meg inne resten av dagen. Gått nok Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har tatt opp lyd av en i klassen som driter, og nå skal vi høre på det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 @LarsIkke vet jeg, men trodde så. Trives du i Bergen da? Joda, trives her. Generelt sett så er leieprisene relativt høye, men det er det i alle større byer. Har tatt opp lyd av en i klassen som driter, og nå skal vi høre på det Noe for P4 og Lyden av Norge? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har tatt opp lyd av en i klassen som driter, og nå skal vi høre på det Noe for P4 og Lyden av Norge? Vi får se, jeg kommer med rapport Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det regner ikke i Alta! Men det snør heller ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Oppholds og overskyet med noe vind i Kristiansund. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vestfossen is a høl Langt bedre enn modum og vikersund. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vestfossen is a høl Langt bedre enn modum og vikersund. Sist jeg var i Vestfossen så var det en død plass fullt av fjortiser som trodde de var gangstere Men heey! Har sikkert sine fordeler også Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sist jeg var i Vestfossen så var det en død plass fullt av fjortiser som trodde de var gangstere Fortsatt langt bedre enn modum og vikersund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg