Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sant, sant.De to mest diskuterte teoriene er "rape gone wrong" og at de har krangla, han har slått henne, hun har falt i bakken og slått hodet mot en stein eller noe i den duren. Hun ble funnet i skogen i Børsa sentrum Blir jo bare spekulasjoner. Kan like gjerne være hu som har dytta/slått på han og så har han reagert ved å skyve henne vekk. Hun snubler, slår hodet og - voila - drapsak. Det er veldig lett å bli drapsmann egentlig. Sant. Han er tiltalt for forsettelig drap. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da var Windows 7 på plass, noen anbefalinger til gratis antivirus? AVG Free Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da var Windows 7 på plass, noen anbefalinger til gratis antivirus? AVG antivirus free funkergull og bruker lite ressurser Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 det er mye man kan overleve også (: som hva da ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Var vel det jeg også tenkte på å bruke ja^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 det er mye man kan overleve også (: som hva da ? som hva?`det er vel litt for mye å skrive ned, men det jeg sikta til at det går ann å overleve mye rart som skader deg fryktelig, og som i visse tilfeller kan drepe. folk som har overlevd å falle ned fra fly blandt annet. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Man kan vel strengt tatt overleve det meste. (Og du trenger ikke poste en rekke latterlige eksemplet på ting man umulig kan overleve.) Edit: Var ment til samen. Endret 2. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 helt riktig, og lærern vår forsvant etter lunsj, og nå har vi ikkeno å gjøre -_- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Gah, hvorfor må søstrene mine være så opphengt i Twilight, gutter, sminke, Britney og shopping? Hvorfor kan de ikke ha litt mer teknisk innsikt så de ikke ødelegger de elektroniske dingsene sine? Jeg kan ingenting om Apple-produkter og jeg vil ikke kunne noe, og jeg har fortalt dem det gang på gang, likevel ringer de meg hver gang noe er galt. Greit nok når det er noe som gjelder både for mac og PC, men når det er Mac-spesifikke ting ... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Man kan vel strengt tatt overleve det meste. (Og du trenger ikke poste en rekke latterlige eksemplet på ting man umulig kan overleve.) Edit: Var ment til samen. Sant nok Jeg bare sa at det er lettere å drepe folk enn det folk kanskje tror Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 DET SNØØØØR Hvor i landet da? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Og på Hadeland. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Heller ikke Bergen. Men det blåser noe sprøtt da. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 DET SNØØØØR Hvor i landet da? Moss Men det snør ikke nå lenger Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 I vestfossen regner det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 I vestfossen regner det. Vestfossen is a høl Det regner i Drammen også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Arti og være utplassert i et arkitekt firma. Skal tegne en hytte som kanskje blir bygd visst den blir bra nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg