Natrich Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 DET SNØØØØR I Moss? =O Her i Fredrikstad regner det :S Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ja, det snør bittelitt Btw, konkurranse: Prøv den speed testen på finsk! You reached 201 points, so you achieved position 171 of 293 on the ranking list You type 292 characters per minute You have 34 correct words and you have 2 wrong words Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Søss bør få nye venner. Og lære seg at hu ikke kan løse alle verdens problemer med å flashe kløfta si. Så ... Koster et tastatur til MacBook Pro 2600 kr? Håper nesten det, da skal jeg le hardt og lenge. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Du fikk 397 poeng, så du havnet på en plass 12 av 1623 totalt. Du skriver 560 bokstaver per minutt Du har 122 riktige ord og du har 1 feile ord. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ja, det snør bittelitt Eek! Kan gjerne snø men la meg komme hjem først! Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) det er vel mer sludder.. ikke snø :O eller ludder Endret 2. november 2009 av probin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 jeg vil også ha snø, men det skjer vel ikke her til lands var godt med litt lunsj og en kopp te akkurat nå back 2 sch00l yo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Søss bør få nye venner.Og lære seg at hu ikke kan løse alle verdens problemer med å flashe kløfta si. Så ... Koster et tastatur til MacBook Pro 2600 kr? Håper nesten det, da skal jeg le hardt og lenge. Kan jo kjøpe trådløst til 69$ da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ugress, sjokolademousse og WoW.Da kan folk bare drepe hverandre så mye de vil for min del. Jeg vet hvem som gjorde det og hvem som ble drept, så da gir jeg stort sett faen i resten. Er det en fyr som du kunne tro ville gjort noe slikt eller er det lyn fra klar himmel? Nei, absolutt ikke. Rolig, balansert, sjenert, skolelys ... Søss bør få nye venner.Og lære seg at hu ikke kan løse alle verdens problemer med å flashe kløfta si. Så ... Koster et tastatur til MacBook Pro 2600 kr? Håper nesten det, da skal jeg le hardt og lenge. Kan jo kjøpe trådløst til 69$ da Sant, men det mener hu er pes å dra med seg på forelesning hele tiden Så kjøpte hu seg en ekstern hdd på 250 GB til 700 kr. Jeg blir så oppgitt av den jenta -_- Also, ha ha, minstesøss har fått svineinfluensa Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nei, absolutt ikke.Rolig, balansert, sjenert, skolelys ... Det viser bare at man ikke skal skue hunden på hårene. Nå vet vi ikke noe om hendelsesforløpet da. Det er nok mange som sliter med ting uten at vi kan se det sånn åpenlyst. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dovito er bare teit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nei, absolutt ikke.Rolig, balansert, sjenert, skolelys ... Det viser bare at man ikke skal skue hunden på hårene. Nå vet vi ikke noe om hendelsesforløpet da. Det er nok mange som sliter med ting uten at vi kan se det sånn åpenlyst. Sant, sant. De to mest diskuterte teoriene er "rape gone wrong" og at de har krangla, han har slått henne, hun har falt i bakken og slått hodet mot en stein eller noe i den duren. Hun ble funnet i skogen i Børsa sentrum Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Sant, sant.De to mest diskuterte teoriene er "rape gone wrong" og at de har krangla, han har slått henne, hun har falt i bakken og slått hodet mot en stein eller noe i den duren. Hun ble funnet i skogen i Børsa sentrum Blir jo bare spekulasjoner. Kan like gjerne være hu som har dytta/slått på han og så har han reagert ved å skyve henne vekk. Hun snubler, slår hodet og - voila - drapsak. Det er veldig lett å bli drapsmann egentlig. Endret 2. november 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sant, sant.De to mest diskuterte teoriene er "rape gone wrong" og at de har krangla, han har slått henne, hun har falt i bakken og slått hodet mot en stein eller noe i den duren. Hun ble funnet i skogen i Børsa sentrum Blir jo bare spekulasjoner. Kan like gjerne være hu som har dytta/slått på han og så har han reagert ved å skyve henne vekk. Hun snubler, slår hodet og - voila - drapsak. Det er veldig lett å bli drapsmann egentlig. Jepp, kan drepe med så og si alt her i verden Lett å drepe folk med salat for eksempel Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 det er mye man kan overleve også (: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da var Windows 7 på plass, noen anbefalinger til gratis antivirus? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da var Windows 7 på plass, noen anbefalinger til gratis antivirus?Jeg kjører AVG av gammel vane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg