Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 God Morgen mennesker :3 Husker noen den reklama som var animert med en mann som kjører til en matbutikk også alt han hører sir BIFF. Også på slutten ser du mannen står på parkeringsplassen eller noe og skriker: "BIFFFEEEEEN" Haha. Den er så utrolig morsom liksom :3 Uansett. Poenget er. Husker dere hvilken matbutikk det er reklame for? ^-^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg skrev med eee-en da.. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Adrian: Jeg ga opp ): Ane: Er ikke det gilde da? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Hahhaha. Jeg var liksom helt sikker på at dte var den. Men så kommer de andre her og ødelegger. xD Er ikke den nei :3 Den som vi tenkte på er animert også er det en litt lubben fyr med blondt hår eller noe :3 Men thanks for tryin'. Uansett . Skal du på Lanet til Jonas i juleferien. Er mulig at jeg og Kine skal lage mat til dere da. Så da kan jeg egentlig få bøkene da^-^ Er jo egentlig aldri i Moss ._. ^-^ Endret 2. november 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Adrian: Jeg ga opp ): I am champ! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da aner jeg ikke hvem det er Nei, tror ikke jeg skal dit. Må finne ut om vi må jobbe i jula først Adrian: Jeg ga opp ): I am champ! Robin slo deg da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ugress, sjokolademousse og WoW. Da kan folk bare drepe hverandre så mye de vil for min del. Jeg vet hvem som gjorde det og hvem som ble drept, så da gir jeg stort sett faen i resten. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Du fikk 186 poeng, så du havnet på en plass 748 av 1569 totalt. Du skriver 304 bokstaver per minutt Du har 63 riktige ord og du har 4 feile ord. Edit: Du fikk 235 poeng, så du havnet på en plass 517 av 1574 totalt. Du skriver 347 bokstaver per minutt Du har 73 riktige ord og du har 1 feile ord. -------------------------------------------------------------------------------- Endret 2. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 God Morgen mennesker :3Husker noen den reklama som var animert med en mann som kjører til en matbutikk også alt han hører sir BIFF. Også på slutten ser du mannen står på parkeringsplassen eller noe og skriker: "BIFFFEEEEEN" Haha. Den er så utrolig morsom liksom :3 Uansett. Poenget er. Husker dere hvilken matbutikk det er reklame for? ^-^ tror det var KIWI, husker ikke men det var ihvertfall en mann som gikk i en butikk med masse tilbud Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Du fikk 394 poeng, så du havnet på en plass 12 av 1575 totalt. Du skriver 539 bokstaver per minutt Du har 118 riktige ord og du har 2 feile ord. :S Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 JAA!!!! 100 ord! Du fikk 321 poeng, så du havnet på en plass 116 av 1576 totalt. Du skriver 449 bokstaver per minutt Du har 100 riktige ord og du har 1 feile ord. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nerd, Probin >_> Jeg må på et bedre tastatur, macen sliter med mellomromtasten - er noen ms med delay på den, og det er for mye lol. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 så det er detta dere bedriver tida med om dagen ja Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 haha .. standar HP tastatur FTW!!! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg skylder på at jeg har blank-tastatur. (Jeg er elendig ) Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 så det er detta dere bedriver tida med om dagen ja sitter på jobb jo -.- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ugress, sjokolademousse og WoW.Da kan folk bare drepe hverandre så mye de vil for min del. Jeg vet hvem som gjorde det og hvem som ble drept, så da gir jeg stort sett faen i resten. Er det en fyr som du kunne tro ville gjort noe slikt eller er det lyn fra klar himmel? Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 DET SNØØØØR tiddeli BOM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg