Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

God Morgen mennesker :3

Husker noen den reklama som var animert med en mann som kjører til en matbutikk også alt han hører sir BIFF. Også på slutten ser du mannen står på parkeringsplassen eller noe og skriker: "BIFFFEEEEEN"

Haha. Den er så utrolig morsom liksom :3

Uansett. Poenget er. Husker dere hvilken matbutikk det er reklame for? ^-^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahhaha. Jeg var liksom helt sikker på at dte var den. Men så kommer de andre her og ødelegger. xD Er ikke den nei :3 Den som vi tenkte på er animert også er det en litt lubben fyr med blondt hår eller noe :3

Men thanks for tryin'. Uansett . Skal du på Lanet til Jonas i juleferien. Er mulig at jeg og Kine skal lage mat til dere da. Så da kan jeg egentlig få bøkene da^-^ Er jo egentlig aldri i Moss ._. ^-^

Endret av Kuroi-Neko
Lenke til kommentar

Du fikk 186 poeng, så du havnet på en plass 748 av 1569 totalt.

Du skriver 304 bokstaver per minutt

Du har 63 riktige ord og

du har 4 feile ord.

:(

Edit:

Du fikk 235 poeng, så du havnet på en plass 517 av 1574 totalt.

Du skriver 347 bokstaver per minutt

Du har 73 riktige ord og

du har 1 feile ord.

--------------------------------------------------------------------------------

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
God Morgen mennesker :3

Husker noen den reklama som var animert med en mann som kjører til en matbutikk også alt han hører sir BIFF. Også på slutten ser du mannen står på parkeringsplassen eller noe og skriker: "BIFFFEEEEEN"

Haha. Den er så utrolig morsom liksom :3

Uansett. Poenget er. Husker dere hvilken matbutikk det er reklame for? ^-^

tror det var KIWI, husker ikke :p men det var ihvertfall en mann som gikk i en butikk med masse tilbud

Lenke til kommentar
Ugress, sjokolademousse og WoW.

Da kan folk bare drepe hverandre så mye de vil for min del.

Jeg vet hvem som gjorde det og hvem som ble drept, så da gir jeg stort sett faen i resten.

Er det en fyr som du kunne tro ville gjort noe slikt eller er det lyn fra klar himmel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...