Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Flott. Da er du godtatt. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 http://www.jumperthemovie.com/ Hmm...så litt..meeh ut. Så kinoen på stokmarknes hadde verdenspremiere på den. Virker ikke som en intelligent film, ehh... En blockbuster. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 j a velkommen du går nå under navnet "løpende snøball" frem til prøven Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 *SasaB føler seg ditchet* Tror jeg skal sove, trenger hvile... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Når stokmarknes har verdenspremieren så lyser det en rød varselslampe hos meg. Haha, vel...de har det faktisk noen ganger..men de kunne trenge noen forbedringer.. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Flott. Da er du godtatt. nei mener du det ? TUSEN TAKK ... herregud du er ikke seriøs nå ?? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 nei mener du det ? TUSEN TAKK ... herregud du er ikke seriøs nå ??...Ikke egentlig, nei. Prøvetid, tror jeg vi kaller det. Til du lærer deg at sarkasme og ironi er ikke tillatt med mindre man har:A) Lang fartstid på forumet B) En SO bak seg C) Kunnskapen til å bruke det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 nei mener du det ? TUSEN TAKK ... herregud du er ikke seriøs nå ??Egentlig ikke Man vet aldri med ironi/sarkasme/dobbeltbetydninger over internett you know Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Woohoo, og da var jeg ferdig. Endte med å gjøre hele oppgaven selv, unntatt å skaffe bilder og info til hele sida, men jeg har koda og fått alt validert og stæsj. Yay for me Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 point taken, men kunne ikke la være. xD blir litt gira av denne tråden ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Come one, come all... Lær om Steinkjer http://test.sjurvaage.com/test.htm Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 nei mener du det ? TUSEN TAKK ... herregud du er ikke seriøs nå ??...Ikke egentlig, nei. Prøvetid, tror jeg vi kaller det. Til du lærer deg at sarkasme og ironi er ikke tillatt med mindre man har:A) Lang fartstid på forumet B) En SO bak seg C) Kunnskapen til å bruke det. Trenger man A, B og C eller bare en av de? Sarkasme fungerer uansett veldig dårlig på interwebs Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 point taken, men kunne ikke la være. xD blir litt gira av denne tråden ... men Løpende snøball? har du lest retningslinjene for tråden? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 j a velkommen du går nå under navnet "løpende snøball" frem til prøven Jeg løpende snøball hilser dere ! Og ser frem til flere intresante samtaler om allt mulig piss sammen dere ! ugh! Hva slags prøve snakker vi om her ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Eplefe: Du glemte D) /b/-tards har freepass Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Trenger man A, B og C eller bare en av de? Sarkasme fungerer uansett veldig dårlig på interwebsEn av dem holder, dog helst enten A eller B kombinert med C. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 point taken, men kunne ikke la være. xD blir litt gira av denne tråden ... men Løpende snøball? har du lest retningslinjene for tråden? Ikke lett når retningslinjene ikke er linket til i skinns som f.eks "IPB pro"... *mase på ueland* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg spiste nettopp en godte jeg fant bak skrivebordet mitt. Den har nok ligget der veeeldig lenge. Tihi Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 point taken, men kunne ikke la være. xD blir litt gira av denne tråden ... men Løpende snøball? har du lest retningslinjene for tråden? Ikke lett når retningslinjene ikke er linket til i skinns som f.eks "IPB pro"... *mase på ueland* har ikke lest dem nei... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 gonjimann, du har virkelig slått ut håret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg