boffeeen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Broren min sitter å spiller MW2 nå. RAAAAGE Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 1 uke 1 dag og 5 timer +/- til jeg henter MW2 på Gamestop ^^ Har GTA Ballad of Gay Tony imens.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Lurer litt på hvilke av disse sitatene som passer seg best som signatur: There was nobody like you among all the othersI enjoyed you more which is why I kept you alive It is my satisfaction to be the main attraction And to know that you'll remember me 'till you die eller Run for your life when you hear my footsteps in the rainDon't release me, I am insane It wouldn't take long until I killed once again eller As days turn to years while my hair turns greyYou will never forget me and I haven't forgotten you I vividly remember your eye reflected on my blade Night and day in my dreams I finish what I started to do edit: Synd jeg hater lange signaturer. Endret 2. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tja, temaet falt ikke helt i smak hos meg, Nyhus, så... none! Noen som vil skrive en engelsk analyse for meg? Lover dere, kjempegøy! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tja, temaet falt ikke helt i smak hos meg, Nyhus, så... none! Det er fordi du er en liten puselus det Jonas. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Mye mulig. Eller at jeg ikke har helt fascinasjonen for sangtekster som fokuserer på drap/skrekk/frykt/tortur/whatever Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Eller at jeg ikke har helt fascinasjonen for sangtekster som fokuserer på drap/skrekk/frykt/tortur/whatever Hm, en mulighet jeg aldri vurderte. Morbid = nice Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg heller mer mot barbieverdener og sånt, jeg Er litt fan av signaturer som for en til å tenke. Menmen, vurderer å skifte ut mitt sitat snart. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er litt fan av signaturer som for en til å tenke. Menmen, vurderer å skifte ut mitt sitat snart. Jeg skulle aldri ha byttet fra "child of dunwinch rise..." eller "piles of sculls i leave behind...". But no, jeg kunne ikke dy meg. Kanskje jeg skal gå for "whisky psycho hellions". Jeg heller mer mot barbieverdener og sånt, jeg Derfor du har rosa ballerinaskjørt altså Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg heller mer mot barbieverdener og sånt, jeg Derfor du har rosa ballerinaskjørt altså Jeg fortalte jo at du ikke skulle dele de bildene, jo! :'( Ingen sangtekster som fascinerer meg for tiden heller.. *sjekke facebook-profiler for sitater jeg har likt* Nope, ikke noe bra der heller Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ingen sangtekster som fascinerer meg for tiden heller.. *sjekke facebook-profiler for sitater jeg har likt* Nope, ikke noe bra der heller Da hører du på feil musikk. Kjør noen quoter fra den nye rammstein-singelen og du er godt i gang. "You got a pussy! I got a dicka!" =D Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 "So whats the probrem? Lets make it quicka" =D Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Swine influence AHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg leter etter visittkortholder. Helt klin umulig å finne den jeg leter etter. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dobbelpost: Pommes Frites, baconterninger og pytt i panne? Skal analysere Thank You For Smoking, tenkte jeg. Digger den filmen! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 En vakker dag skal jeg lage meg baconshake. En vakker dag.. Herregud, jeg koser meg virkelig med Thank You For Smoking! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 En vakker dag skal jeg lage meg baconshake. En vakker dag.. Å gud så vakker den dagen kommer til å bli Jonas Herregud, jeg koser meg virkelig med Thank You For Smoking! Aldri hørt om. Whats the deal? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Filmen handler om talsmannen til tobakkindustrien i statene, og kampen mot motstandsgruppene til sigaritter. Skikkelig feel good-film, og flyten er herlig. Om du ikke er trøtt så hent den ned, og kos deg med den. Er ikke så lang. 7,8 på IMDB, noe som tilsvarer femmere og seksere på terningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg