Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kool! Faen, det er noen år siden nå.

HAHA! JA!

Husker jeg satt MANGE timer på forumet her! Det var tider det! Da det til og med var lov til å kødde litt uten å få warn :p

Men nuh, er det på tide å sove litt. Ellers forsover jeg meg i morgen! Snakkes alle gamle "venner" ;P Skal gjøre mitt for å være mer her nå!

Lenke til kommentar

Gah, hvor dum kan man bli?

Vaske macen sin med en våt klut og zalo mens den fortsatt står på og så ringe til meg og mase fordi tastaturet ikke fungerer helt lenger.

Og hver gang jeg sier at jeg ikke kan noe om Mac og ikke har noe interesse av å få et Apple-produkt "friskt" igjen og at hu heller burde dra til Eplehuset, får jeg den samme, repetative regla om at "det er jo bare noen taster som ikke fungerer, hva skal jeg gjøre, kan jeg ta av tastene og tørke dem for seg og så fungerer det igjen?"

*være veldig oppgitt over den dumme lillesøsteren sin*

Lenke til kommentar

DS helt klart.. PSP har falt helt etter på antall og kvalitet på spill. Men hvis du MÅÅÅÅÅÅÅÅ se på film på toget er vel PSP greia.

Men spillmessig blir den banka i støvlene av DS. I tillegg til at du har tilgang på det gigantiske Gameboy Advance spill biblioteket (de kan plugges inn på baksiden)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vaske macen sin med en våt klut og zalo mens den fortsatt står på og så ringe til meg og mase fordi tastaturet ikke fungerer helt lenger.

Og hver gang jeg sier at jeg ikke kan noe om Mac og ikke har noe interesse av å få et Apple-produkt "friskt" igjen og at hu heller burde dra til Eplehuset, får jeg den samme, repetative regla om at "det er jo bare noen taster som ikke fungerer, hva skal jeg gjøre, kan jeg ta av tastene og tørke dem for seg og så fungerer det igjen?"

Er det hun digge som studerer medisin, eller hun andre?

Lenke til kommentar
Beklager at jeg påpeker det men det høres ikke helt ut som ordet "dum" er helt dekkende for å beskrive henne... :roll:

Vel, vi har også idiot og naiv til tusen, men ...

Er det hun digge som studerer medisin, eller hun andre?

Hu som studerer medisin. Hu andre har litt mer teknisk innsikt, er mindre naiv når det kommer til folk - og spesielt gutter - og kjøpte seg mac fordi hu hørte at det var bra for folk som er interessert i grafisk designing etc, i motsetning til hu andre som kjøpte sin fordi den så pen ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...