Herr Brun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kool! Faen, det er noen år siden nå. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kool! Faen, det er noen år siden nå. HAHA! JA! Husker jeg satt MANGE timer på forumet her! Det var tider det! Da det til og med var lov til å kødde litt uten å få warn Men nuh, er det på tide å sove litt. Ellers forsover jeg meg i morgen! Snakkes alle gamle "venner" ;P Skal gjøre mitt for å være mer her nå! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ahh. Universitetet <3 Gjøkke no' å forsove seg Har for så vidt ikke forelesning i morgen. Men jobbintervju klokka 12. Det skal jeg nok klare å rekke Men god natt, da Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har vi en softwarekafè? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jøss, Herr Brun jo, det var lenge siden! - - Ta en kopp te nå, så en sigg, så legger jeg meg. t00t! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jøss, Herr Brun jo, det var lenge siden! - - Ta en kopp te nå, så en sigg, så legger jeg meg. t00t! Det har du påkkermeg rett i. Te: Check. Sigg: Ellers takk. God natt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Gah, hvor dum kan man bli? Vaske macen sin med en våt klut og zalo mens den fortsatt står på og så ringe til meg og mase fordi tastaturet ikke fungerer helt lenger. Og hver gang jeg sier at jeg ikke kan noe om Mac og ikke har noe interesse av å få et Apple-produkt "friskt" igjen og at hu heller burde dra til Eplehuset, får jeg den samme, repetative regla om at "det er jo bare noen taster som ikke fungerer, hva skal jeg gjøre, kan jeg ta av tastene og tørke dem for seg og så fungerer det igjen?" *være veldig oppgitt over den dumme lillesøsteren sin* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg vurderer enten PSP eller DS i julegave til guttungen i år. Hva tror folk han hadde blitt mest glad for. Gutten er 9. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 DS med Mario Kart er win. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) DS helt klart.. PSP har falt helt etter på antall og kvalitet på spill. Men hvis du MÅÅÅÅÅÅÅÅ se på film på toget er vel PSP greia. Men spillmessig blir den banka i støvlene av DS. I tillegg til at du har tilgang på det gigantiske Gameboy Advance spill biblioteket (de kan plugges inn på baksiden) Endret 1. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nå har jeg lært litt av hvert fra stumble. Jeg er 9818 dager gammel. På mars er jeg 14,2 år. Jeg har funnet ut at visst alle levde som meg hadde vi trengt 2,5 jordkloder for å ha nåkk ressurser. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg finner ikke gamepadet mitt Lett overalt, men bortevekk.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nye DSi støtter flashkarts enn så lenge, så løp og kjøp Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nå har jeg lært litt av hvert fra stumble. Jeg er 9818 dager gammel. På mars er jeg 14,2 år.Jeg har funnet ut at visst alle levde som meg hadde vi trengt 2,5 jordkloder for å ha nåkk ressurser. Hva skal jeg vel gjøre uten samme kunnskap? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Gah, hvor dum kan man bli?Vaske macen sin med en våt klut og zalo mens den fortsatt står på og så ringe til meg og mase fordi tastaturet ikke fungerer helt lenger. Og hver gang jeg sier at jeg ikke kan noe om Mac og ikke har noe interesse av å få et Apple-produkt "friskt" igjen og at hu heller burde dra til Eplehuset, får jeg den samme, repetative regla om at "det er jo bare noen taster som ikke fungerer, hva skal jeg gjøre, kan jeg ta av tastene og tørke dem for seg og så fungerer det igjen?" *være veldig oppgitt over den dumme lillesøsteren sin* Er det hun digge som studerer medisin, eller hun andre? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Beklager at jeg påpeker det men det høres ikke helt ut som ordet "dum" er helt dekkende for å beskrive henne... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Alle vet jo at man må konsultere Apple support før man går løs på macen sin med renholdsmidler http://support.apple.com/kb/HT1804 http://support.apple.com/kb/HT3226 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Beklager at jeg påpeker det men det høres ikke helt ut som ordet "dum" er helt dekkende for å beskrive henne... Vel, vi har også idiot og naiv til tusen, men ... Gah, hvor dum kan man bli?Vaske macen sin med en våt klut og zalo mens den fortsatt står på og så ringe til meg og mase fordi tastaturet ikke fungerer helt lenger. Og hver gang jeg sier at jeg ikke kan noe om Mac og ikke har noe interesse av å få et Apple-produkt "friskt" igjen og at hu heller burde dra til Eplehuset, får jeg den samme, repetative regla om at "det er jo bare noen taster som ikke fungerer, hva skal jeg gjøre, kan jeg ta av tastene og tørke dem for seg og så fungerer det igjen?" *være veldig oppgitt over den dumme lillesøsteren sin* Er det hun digge som studerer medisin, eller hun andre? Hu som studerer medisin. Hu andre har litt mer teknisk innsikt, er mindre naiv når det kommer til folk - og spesielt gutter - og kjøpte seg mac fordi hu hørte at det var bra for folk som er interessert i grafisk designing etc, i motsetning til hu andre som kjøpte sin fordi den så pen ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg