Joakim Skurk Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Mennesker imponerer meg stadig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Noen som vet om nån artige internett sider? http://thereifixedit.com/http://www.evilmadscientist.com/ Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva heter det dokumentet foreninger skriver som et slags "regelverk" når de starter opp igjen? Altså der det står formål for foreningen, hvem som leder, er økonomiansvarlig osv? Husker over hodet ikke jeg! :S Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Vedtekter? Retningslinjer? Protokoll? Endret 1. november 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vedtekter? Retningslinjer? Protokoll? Vedtekter! ;P Nå stod det jaggu stille for meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vedtekter, Danielsn er kjent for å være litt treg til tider.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vedtekter, Danielsn er kjent for å være litt treg til tider.. Bedre enn å være kjent for å være ustabil ved kontakt av hammer ;P Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Mennesker imponerer meg stadig. Jeg får lyst å sende blomster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vedtekter, Danielsn er kjent for å være litt treg til tider.. Bedre enn å være kjent for å være ustabil ved kontakt av hammer ;P Hysj, jeg har prøvd å unngå å fortelle folka her om mine intime møte med hammere.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Trodde ALLE viste det jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tror jeg skal installere dette spillet på maskina til noen og fortelle dem hvor genialt det er og at de må prøve det. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Noen som har testa Trine? (Nei, ikke jenta, spillet ) Er det verdt 200kr? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 HER er det lenge siden jeg har vært. Hva er opp, kaféen? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 HER er det lenge siden jeg har vært. Hva er opp, kaféen? Hah! husker deg fra SO ;P Lenge siden jeg har vært her og.. Virker som det er like mye tør-preik som det alltid har vært gitt.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hah! husker deg fra SO ;P Lenge siden jeg har vært her og.. Virker som det er like mye tør-preik som det alltid har vært gitt.. Nah, SO var langt bedre dessverre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 HER er det lenge siden jeg har vært. Hva er opp, kaféen? Hah! husker deg fra SO ;P Lenge siden jeg har vært her og.. Virker som det er like mye tør-preik som det alltid har vært gitt.. Haha. Jeg tror jeg husker deg også! Du som var og rota med Tonio? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hah! husker deg fra SO ;P Lenge siden jeg har vært her og.. Virker som det er like mye tør-preik som det alltid har vært gitt.. Nah, SO var langt bedre dessverre. Det er jeg enig i da, tørere da ;P *mimre tilbake til SO4* EDIT: Rota var kanskj litt å ta i! var noen ganger med henne fordi hun ikke bodde så langt unna xD Har faktisk gått i klasse med henne et år og Endret 1. november 2009 av danielsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg