MarqsK Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Så jeg går inn, stjeler alt jeg kan og sprenger den? Edit: Og tar med bobbleheaden ofc Endret 1. november 2009 av DevilFish Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har den jeg også, men du får ikke brukt den til noe. Den blir ikke trygg for lagring, og du får ikke det bordet for bubbleheads der, så vidt jeg vet. Og du får heller ikke kjøpt forskjellige themes til suiten. Har du samlet mange bubbleheads, Same? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har den jeg også, men du får ikke brukt den til noe. Den blir ikke trygg for lagring, og du får ikke det bordet for bubbleheads der, så vidt jeg vet. Og du får heller ikke kjøpt forskjellige themes til suiten. Har du samlet mange bubbleheads, Same? Bordet for bubbleheads er hos meg, og roboten er ganske hyggelig mot meg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er det en haug med ghouls som har tatt over Tenpenny Tower, da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er det en haug med ghouls som har tatt over Tenpenny Tower, da? Nope, de slaktet jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva er poenget med å sprenge megaton i fallout 3? Hva er poenget med å sprenge megaton i fallout 3?Det er moro å være ond. Jeg vurderer sterkt å starte op med F3 igjen bare for å få sjansen til å sprenge Megaton. Sprenger du Megaton blir du ond og du får en suite i Tenpenny Tower, som er ganske så fin. Sprenger du Megaton blir du ond og du får en suite i Tenpenny Tower, som er ganske så fin. Fikk den suiten uansett jeg Drepte Tenpenny for Mister Crowley, brukte nøkkelen til Tenpenny for å komme inn via terassen (går ikke ann å gå inn hovedøra ) Så jeg går inn, stjeler alt jeg kan og sprenger den?Edit: Og tar med bobbleheaden ofc Har den jeg også, men du får ikke brukt den til noe. Den blir ikke trygg for lagring, og du får ikke det bordet for bubbleheads der, så vidt jeg vet. Og du får heller ikke kjøpt forskjellige themes til suiten. Har du samlet mange bubbleheads, Same? Har den jeg også, men du får ikke brukt den til noe. Den blir ikke trygg for lagring, og du får ikke det bordet for bubbleheads der, så vidt jeg vet. Og du får heller ikke kjøpt forskjellige themes til suiten. Har du samlet mange bubbleheads, Same? Bordet for bubbleheads er hos meg, og roboten er ganske hyggelig mot meg Er det en haug med ghouls som har tatt over Tenpenny Tower, da? Når ble dette tråden for et random spill som kun blir spilt av nerder? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Når ble dette tråden for et random spill som kun blir spilt av nerder? Innlegg: 12438 Ble medlem: 28/08-2008 Stfu. Endret 1. november 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 La oss snakke om noe du synes er interessant da, Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Når ble dette tråden for et random spill som kun blir spilt av nerder? Innlegg: 12438 Ble medlem: 28/08-2008 Stfu. La oss snakke om noe du synes er interessant da, Latias. Neh, blir vel slaktet om jeg nevner fotball her. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Flertallet bestemmer. Latias: Det stemmer. Endret 1. november 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Når ble dette tråden for et random spill som kun blir spilt av nerder? Innlegg: 12438 Ble medlem: 28/08-2008 Stfu. La oss snakke om noe du synes er interessant da, Latias. Neh, blir vel slaktet om jeg nevner fotball her. SHUN THE NONBELIEVER! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva er poenget med å sprenge megaton i fallout 3? Hva er poenget med å sprenge megaton i fallout 3?Det er moro å være ond. Jeg vurderer sterkt å starte op med F3 igjen bare for å få sjansen til å sprenge Megaton. Sprenger du Megaton blir du ond og du får en suite i Tenpenny Tower, som er ganske så fin. Sprenger du Megaton blir du ond og du får en suite i Tenpenny Tower, som er ganske så fin. Fikk den suiten uansett jeg Drepte Tenpenny for Mister Crowley, brukte nøkkelen til Tenpenny for å komme inn via terassen (går ikke ann å gå inn hovedøra ) Så jeg går inn, stjeler alt jeg kan og sprenger den?Edit: Og tar med bobbleheaden ofc Har den jeg også, men du får ikke brukt den til noe. Den blir ikke trygg for lagring, og du får ikke det bordet for bubbleheads der, så vidt jeg vet. Og du får heller ikke kjøpt forskjellige themes til suiten. Har du samlet mange bubbleheads, Same? Har den jeg også, men du får ikke brukt den til noe. Den blir ikke trygg for lagring, og du får ikke det bordet for bubbleheads der, så vidt jeg vet. Og du får heller ikke kjøpt forskjellige themes til suiten. Har du samlet mange bubbleheads, Same? Bordet for bubbleheads er hos meg, og roboten er ganske hyggelig mot meg Er det en haug med ghouls som har tatt over Tenpenny Tower, da? Når ble dette tråden for et random spill som kun blir spilt av nerder? Vil du vi skal snakke om whisky i stedet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) SHUN THE NONBELIEVER! Gjær hva du vil. EDIT: Gjør da. Endret 1. november 2009 av Latias Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Trodde whiskypraten er fra kl 01-05 jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 SHUN THE NONBELIEVER! Gjær hva du vil. EDIT: Gjør da. SHUUUUUN! SHUUUUUUN! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Let's go to Candy Mountain, Charlie! Yeah, Candy Mountain! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Husk reiseforsikring da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg skal i hvertfall forsikre nyrene mine. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det kan være smart. Selv skal jeg kjøpe meg kondomdrakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg