Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jeg er 110% sikker på at jeg skulle gjøre noe, men jeg husker ikke hva :S Du skulle springe naken rundt huset mens du sang "Deutchland ûber Alles". Hey, det er min idé! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jeg er 110% sikker på at jeg skulle gjøre noe, men jeg husker ikke hva :S Du skulle springe naken rundt huset mens du sang "Deutchland ûber Alles". Åja, det var det jeg skulle gjøre.. men når jeg tenker meg om så gjør jeg ikke det Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du skulle springe naken rundt huset mens du sang "Deutchland ûber Alles". men det var etter du satt opp en cam server Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jeg er 110% sikker på at jeg skulle gjøre noe, men jeg husker ikke hva :S Hint: Lighter+tennveske Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Slapp av Addan. Du får bare litt "new guy"-tyn. Akkurat som Jason Newsted i Metallica når han joina etter Cliff døde.Forresten, du er ikke så annerledes som du tror, jeg har hørt på Maiden lengre enn du har levd antakeligvis Svartmetall? Tja, jeg kjøpte den In the nightside eclipse i butikken når den kom ut. How about that. *tilbe* ... da er det jo naturlig at du synes jeg er uverdig til å bære maiden logoen. ps. Hører på satyricon nå !! Største feilen du kan gjøre er å være hårsår. Som sagt så driver vi å kødder veldig mye med hverandre her. Tar du ALT seriøst så tror jeg du burde finne deg et annet sted. QFT! Addan: litt flaming av nykommere har en grunn... du bør være herdet for og kunne være her inne... går du ut første dagen, så ungår vi at du får psykiske problemer i senere tid. men blir du værende, så er sjansen stor for at du ikke vil få varige skader tror jeg tar den risken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 I morgen åpner samordna opptak Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jeg er 110% sikker på at jeg skulle gjøre noe, men jeg husker ikke hva :S Hint: Lighter+tennveske Kan'ke, pappa låste den inne sammen med bensinen og lighterne.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg klarte nettopp å smelle meg selv i ansiktet med laptopen for tredje gang i dag. Faen at man ikke kan finne en behagelig stilling. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 tror jeg tar den risken men fra nå av, så er du her på eget ansvar men la oss komme til den viktige infoen: gutt eller jente? (tipper gutt) bi eller homo? alder? og ca bosted? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jeg er 110% sikker på at jeg skulle gjøre noe, men jeg husker ikke hva :S Hint: Lighter+tennveske Kan'ke, pappa låste den inne sammen med bensinen og lighterne.. Altså, du får da vel kjøpt det på Shell så vidt jeg husker. Stikk på nærmeste døgnåpne bensinstasjon, kjøp deg tennvæske og lighter (ingen aldersgrense afaik) and you're ready to go Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 En spesiell grunn til at du ikke tok med alternativet "hetero"? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jutt hetrofil (tror jeg) 14 bekkelaget/ekeberg Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg klarte nettopp å smelle meg selv i ansiktet med laptopen for tredje gang i dag. Faen at man ikke kan finne en behagelig stilling. Har ca. det samme problemet, umulig å sitte med laptopen i fanget... *fordømte storm som ødela TV-signalet* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Et spørsmål til; Annerkjenner du at vi ikke har fritidsproblemer for å sitte her? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 En spesiell grunn til at du ikke tok med alternativet "hetero"? med tanke på personen som er her inne, så er vell det åpenbart? og han er hetro nå ser jeg... om en ukes tid, så er han bi... er slik det fungerer vettu Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Et spørsmål til; Annerkjenner du at vi ikke har fritidsproblemer for å sitte her? tjaa... å ha fritidsproblemer kan jeg leve med ;9 men det var faktisk ganske underholdene å sitte her å skrive/lese. og med take på været har jeg ikke noe annet å gjør heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 http://www.jumperthemovie.com/ Hmm...så litt..meeh ut. Så kinoen på stokmarknes hadde verdenspremiere på den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hmm...så litt..meeh ut. Så kinoen på stokmarknes hadde verdenspremiere på den. Når stokmarknes har verdenspremieren så lyser det en rød varselslampe hos meg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 tjaa... å ha fritidsproblemer kan jeg leve med ;9 men det var faktisk ganske underholdene å sitte her å skrive/lese. og med take på været har jeg ikke noe annet å gjør heller. du ungikk ganske mye spørsmålet... ja eller nei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg