Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slapp av Addan. Du får bare litt "new guy"-tyn. Akkurat som Jason Newsted i Metallica når han joina etter Cliff døde.

Forresten, du er ikke så annerledes som du tror, jeg har hørt på Maiden lengre enn du har levd antakeligvis :)

Svartmetall? Tja, jeg kjøpte den In the nightside eclipse i butikken når den kom ut. How about that.

*tilbe* ... da er det jo naturlig at du synes jeg er uverdig til å bære maiden logoen.

ps. Hører på satyricon nå !! :new_woot:

Største feilen du kan gjøre er å være hårsår. Som sagt så driver vi å kødder veldig mye med hverandre her. Tar du ALT seriøst så tror jeg du burde finne deg et annet sted. :)

QFT!

Addan: litt flaming av nykommere har en grunn... du bør være herdet for og kunne være her inne... går du ut første dagen, så ungår vi at du får psykiske problemer i senere tid. men blir du værende, så er sjansen stor for at du ikke vil få varige skader :)

tror jeg tar den risken ;)

Lenke til kommentar
jeg er 110% sikker på at jeg skulle gjøre noe, men jeg husker ikke hva :S

Hint: Lighter+tennveske :lol:

Kan'ke, pappa låste den inne sammen med bensinen og lighterne.. :(

Altså, du får da vel kjøpt det på Shell så vidt jeg husker.

Stikk på nærmeste døgnåpne bensinstasjon, kjøp deg tennvæske og lighter (ingen aldersgrense afaik) and you're ready to go :w00t:

Lenke til kommentar
Et spørsmål til; Annerkjenner du at vi ikke har fritidsproblemer for å sitte her?

tjaa... å ha fritidsproblemer kan jeg leve med ;9 men det var faktisk ganske underholdene å sitte her å skrive/lese. og med take på været har jeg ikke noe annet å gjør heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...