L4r5 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du har sikkert blitt scamma, datasmurf. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Uff, jeg håper ikke det. Søstra mi trodde jeg kunne ha blitt scamma da jeg var i Spania, men da brukte jeg ikke kortet, siden jeg ikke fikk lov da de ikke godtok at IDen var på baksiden av kortet, og ikke godtok de student-beviset heller, og jeg har ikke for vane å ha med meg passet rundt omkring Men man kan vel bli scammet i Norge også. I alle fall i Trøndelag. Lugubert sted dette. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ja, disse skummle trønderene i skinnvestene sine. Ikke godt i si hva slags planer de har i barten.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nettopp, jeg har bodd her i 21 år og er fortsatt like skeptisk til alle sammen! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Blah! Det suger å eie en laptop der batteriet er flatt og laderen er død... :-( Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Blah! Det suger å eie en laptop der batteriet er flatt og laderen er død... :-( Sånt skjer når du har laderen koblet til PC'en 24/7! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Blah! Det suger å eie en laptop der batteriet er flatt og laderen er død... :-( Sånt skjer når du har laderen koblet til PC'en 24/7! Hmm...laderen min er da koblet til PC'en 24/7, men fortsatt like fin Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Selg den Får nok ikke mye for den, uansett. Blah! Det suger å eie en laptop der batteriet er flatt og laderen er død... :-( Sånt skjer når du har laderen koblet til PC'en 24/7! Å, har jeg det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Blah! Det suger å eie en laptop der batteriet er flatt og laderen er død... :-( Sånt skjer når du har laderen koblet til PC'en 24/7! Hmm...laderen min er da koblet til PC'en 24/7, men fortsatt like fin Dra den ut en gang, så ser du at levetiden er langt kortere enn da du først kjøpte den. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Blah! Det suger å eie en laptop der batteriet er flatt og laderen er død... :-( Sånt skjer når du har laderen koblet til PC'en 24/7! Hmm...laderen min er da koblet til PC'en 24/7, men fortsatt like fin Dra den ut en gang, så ser du at levetiden er langt kortere enn da du først kjøpte den. Driter jeg langveis i Det er tross alt en skole PC Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Blah! Det suger å eie en laptop der batteriet er flatt og laderen er død... :-( Sånt skjer når du har laderen koblet til PC'en 24/7! Å, har jeg det? Er det jeg som sitter med PC'en din eller? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Sånt skjer når du har laderen koblet til PC'en 24/7! Kanskje hvis du bruker et femten år gammelt batteri. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Lithiumbatterier forfaller skremmende fort med "feil" bruk. Jeg brukte bare det største batteriet til laptopen min i et halvår, plutselig var halve kapasiteten i det minste batteriet borte. Litt krise siden det klarte kun 3t30m når det var nytt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Da var den norske fotballsesongen over for denne gang Men men, laget mitt gjorde det godt Skjer folkens ? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Laget mitt gjorde det aller dårligst av alle! Yay Lyn! TheMartine og jeg laner! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei! Jeg har vondt i hodet! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei! Jeg har vondt i hodet! Gromt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Da var den norske fotballsesongen over for denne gang Men men, laget mitt gjorde det godt Det som er bra er at den engelske fotballsesongen så vidt har startet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg