Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

For en partypooper. Jeg hadde det også morsomt. Kostymet som pedo, gikk rett i samtlige festdeltakeres hjerter, men i 1-2 tia skulle folket ut på byen, noe jeg ikke hadde råd til, så da tusla jeg hjem =)

Lenke til kommentar
Noen som fikk med seg at KVTL stengte DNFK sent i natt? Hva handlet det om?

Noen som fikk med seg at KVTL stengte DNFK sent i natt? Hva handlet det om?

Maktdemostrasjon spør du meg.

Han skrev at det skulle bli en vurdering internt.

Det er nettopp hva som gjør det så latterlig. "Nå skal jeg stenge DNFK for å ta knekken på diskusjon.no's klone av 4chan"

Og så plutselig åpnes alt igjen med innlegget fjernet for å "dekke" over?

Det er nettopp hva som gjør det så latterlig. "Nå skal jeg stenge DNFK for å ta knekken på diskusjon.no's klone av 4chan"

Og så plutselig åpnes alt igjen med innlegget fjernet for å "dekke" over?

Mhm, KVTL har vært av siden halv seks, noen åpnet den igjen, men slettet flausen.

Kan vi ha slikt på Forumet?

Jeg synes det virker useriøst å la KVTL gjøre slike annonseringer for så å dekke over det igjen. Her er det tydelig at ingen "intern" avgjørelse ble tatt, for maken til amatørmessig ser jeg sjelden fra moderatorer. Da ville garantert det vært skrevet mer og sannsynligvis ville en bruker med mer tyngde stå bak annonseringen.

Kort svar: Nei

Ser det har kommet spekulasjoner for hvorfor tråden ble stengt fra ca. 5- halv seks til rundt 11.. Noen av grunnen til det er at jeg dessverre ikke la igjen et åpningsnotat, men grunnlaget for dette er tatt etter en bred vurdering fra min side. Men uansett haddedere sendt meg en liten pm, så skulle dere ha fått svar på hvorfor, vi moderatorer biter ikke. Da kunne man kanskje også fått litt mer håndfast informasjon direkte fra kilden istedet for å dikte opp konspirasjonsteorier og påstander om maktmisbruk.

For det første så var stenging av forumkafeen ikke noe som ble gjort med lett hjerte, og som jeg skrev så beklaget jeg eventuelle problemer og ulemper dette førte til. Som sagt så skjedde dette etter en intern vurdering av meg og brukerombud.

Grunnlaget for stengingen var at jeg fikk informasjon om at det kunne skje en handling i forumkafeen som kunne skade en gruppe brukere på forumet. Jeg mottok denne informasjonen med sjokk før jeg skulle legge meg i 2 tiden. Fra 2 til 4- 5 så ble det vurdert ulike tiltak for å forhindre dette. Til slutt var det ingen annen mulighet enn å stenge forumkafeen til innholdsansvarlig (Dotten) hadde sett på forholdet og vurdert saken. Det er bare meg og vedkommende som foreløpig kjenner hele bakgrunnen, selv brukerombudet kjenner bare bruddstykker. Alt i et ledd for å beskytte denne gruppen.

Når det spekuleres i hvem som åpnet forumkafeen igjen og slettet innlegget så var det meg som gjorde det også, det skal ikke gå mer utover uskyldige parter mer enn nødvendig.

Med andre ord så var det ikke forumkafeen sin fremtid eller posting i den som var teamet denne gangen, men hva som kunne bli postet. Sensurering av andre er ikke noe man gjør med letthet.

Igjen så sier jeg beklager bryet og spekulasjonene dette førte til, men informasjonen var med andre ord såpass skadelig at det var nødvendig. Mer enn det kan jeg heller ikke si, annet enn at tilbakemeldinger om forumkafeen skal tas i denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=876408

Så da vet dere til neste gang at:

a) Ikke lurt å begynne med konspirasjonsteorier.

b) Vi stenger ikke tråder uten atdet foreligger en meget god grunn.

c) Send en pm istedetfor å pønske ut konspirasjonsteorier, vi moderatorer spiser ikke brukere til frokost. (kanskje til kvelds, men det er en annen sak (ironi/ morsomhet)).

d) Tilbakemeldinger tas i den dedikerte tilbakemeldingstråden for forumkafeen.

Ha en fortsatt fin dag..

MVH

KVTL

Lenke til kommentar
Vi har enda ikke fått en grunn til at Robert ikke er mod lengere :hmm:

Du får sende en pm til robert å høre. Kanskje han bare rett og slett ikke gidda være mod lengere

Grunnlaget for hvorfor ikke Robert er mod lenger er en sak mellom han og forumstyret. Mange moderatorer som har følt seg utbrent og sluttet, er ikke noen hemmelighet det.

Kommer det flere spekulasjoner og snakk om hvorfor Robert sluttet som moderator blir disse slettet fortløpende. Hvorfor event. Robert sluttet får han kommentere selv.

Ikke kommenter dette innlegget, kommentarer vil bli slettet. Send event. en pm i stedet.

MVH

KVTL

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Wehey. Kanskje mulighet for å finne avataren jeg hadde med G-man. Ettersom den nu er fortapt sammen med alle andre bildene mine som forsvant da harddisken krasja. Ibas klarte ikke å hente ut no >.<

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...