Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nettopp hva som gjør det så latterlig. "Nå skal jeg stenge DNFK for å ta knekken på diskusjon.no's klone av 4chan"

Og så plutselig åpnes alt igjen med innlegget fjernet for å "dekke" over?

Mhm, KVTL har vært av siden halv seks, noen åpnet den igjen, men slettet flausen.

Kan vi ha slikt på Forumet?

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Jeg synes det virker useriøst å la KVTL gjøre slike annonseringer for så å dekke over det igjen. Her er det tydelig at ingen "intern" avgjørelse ble tatt, for maken til amatørmessig ser jeg sjelden fra moderatorer. Da ville garantert det vært skrevet mer og sannsynligvis ville en bruker med mer tyngde stå bak annonseringen.

Kort svar: Nei

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
God morgen folkens. :D nettopp vært ute å jogga 6km med to venner :wee: var nais.

Jeg jogga 7 km her om dagen. Det var ihvertfall meningen, men det ble til at jeg jogga 2 km og gikk resten. Jeg er bare nødt til å ha utrolig dårlig jogge-kondis.

er bare å starte å bygge opp det da, og finne den hastigheten og rytmen som passer for deg.

Lenke til kommentar
God morgen folkens. :D nettopp vært ute å jogga 6km med to venner :wee: var nais.

Jeg jogga 7 km her om dagen. Det var ihvertfall meningen, men det ble til at jeg jogga 2 km og gikk resten. Jeg er bare nødt til å ha utrolig dårlig jogge-kondis.

er bare å starte å bygge opp det da, og finne den hastigheten og rytmen som passer for deg.

Jeg har jo egentlig en flott kondis. I gymmen har jeg jo vært blandt de raskeste og beste på cooper tester osv, men når det kommer til jogging ute i naturen blir jeg helt kjørt etter noen minutt. Er vel bare å gjøre som du sier og begynne å jogge litt regelmessig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...