Wiciwato Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 God morgen Natrich! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Noen som fikk med seg at KVTL stengte DNFK sent i natt? Hva handlet det om? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 God morgen folkens. nettopp vært ute å jogga 6km med to venner var nais. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 God morgen folkens. nettopp vært ute å jogga 6km med to venner var nais. Jeg jogga 7 km her om dagen. Det var ihvertfall meningen, men det ble til at jeg jogga 2 km og gikk resten. Jeg er bare nødt til å ha utrolig dårlig jogge-kondis. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 God morgen bitches!!1 Hadde alle det fett ute i går? Noen som var ute i Bodø? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Noen som fikk med seg at KVTL stengte DNFK sent i natt? Hva handlet det om? Maktdemostrasjon spør du meg. Han skrev at det skulle bli en vurdering internt. Endret 1. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det er nettopp hva som gjør det så latterlig. "Nå skal jeg stenge DNFK for å ta knekken på diskusjon.no's klone av 4chan" Og så plutselig åpnes alt igjen med innlegget fjernet for å "dekke" over? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Det er nettopp hva som gjør det så latterlig. "Nå skal jeg stenge DNFK for å ta knekken på diskusjon.no's klone av 4chan"Og så plutselig åpnes alt igjen med innlegget fjernet for å "dekke" over? Mhm, KVTL har vært av siden halv seks, noen åpnet den igjen, men slettet flausen. Kan vi ha slikt på Forumet? Endret 1. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Jeg synes det virker useriøst å la KVTL gjøre slike annonseringer for så å dekke over det igjen. Her er det tydelig at ingen "intern" avgjørelse ble tatt, for maken til amatørmessig ser jeg sjelden fra moderatorer. Da ville garantert det vært skrevet mer og sannsynligvis ville en bruker med mer tyngde stå bak annonseringen. Kort svar: Nei Endret 1. november 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det er ikke første gangen heller.... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Akkurat det kan jeg ikke uttale meg om. Men hvilke andre ganger tenker du på? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Akkurat det kan jeg ikke uttale meg om. Men hvilke andre ganger tenker du på? Det kan vi ta på PM Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Noen som vet hvor jeg finner det bildet som er satt sammen av diskusjons avatarer til et julebilde? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 God morgen folkens. nettopp vært ute å jogga 6km med to venner var nais. Jeg jogga 7 km her om dagen. Det var ihvertfall meningen, men det ble til at jeg jogga 2 km og gikk resten. Jeg er bare nødt til å ha utrolig dårlig jogge-kondis. er bare å starte å bygge opp det da, og finne den hastigheten og rytmen som passer for deg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 God morgen folkens. nettopp vært ute å jogga 6km med to venner var nais. Jeg jogga 7 km her om dagen. Det var ihvertfall meningen, men det ble til at jeg jogga 2 km og gikk resten. Jeg er bare nødt til å ha utrolig dårlig jogge-kondis. er bare å starte å bygge opp det da, og finne den hastigheten og rytmen som passer for deg. Jeg har jo egentlig en flott kondis. I gymmen har jeg jo vært blandt de raskeste og beste på cooper tester osv, men når det kommer til jogging ute i naturen blir jeg helt kjørt etter noen minutt. Er vel bare å gjøre som du sier og begynne å jogge litt regelmessig. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 morn morn! God dag! Planen for dagen er? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 God dag Nå skal jeg ned i byen og hjelpe en kammerat flytte inn i det nye huset sitt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 morn morn! God dag! Planen for dagen er? sitte i pysjen i sofaen og spille D2 har vondt som faen i beina etter Fuel konserten i går. Hørseln er litt nedsatt og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg