Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Folk blir aldri fornøyde. er du selv fornøyd? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 takk nå følte jeg meg plutselig mer vellkommen. selvom noen kansje ikke føler det på samme måte ovenfor meg Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Folk blir aldri fornøyde. QFT! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 *Gi Addan en klem uten å ha lest postene hans* Synes noen burde lage et skriv som kan deles ut til alle nykommere i kafeen. "Hvordan oppføre seg og bli godt likt, en guide til et hyggelig forum." Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Datasmurf: Fritidsproblemer er når du bruker fritiden til andre ting enn å henge med kompiser/venninner på kjøpesentre, feste/drikke og drive med sport Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Espen, stort sett. Litt ensom nå og da, men det er bare å drekka det, så går det meste bort ^^ edit: Ah, men vi henger da ofte på kjøpesentret og myser på jailbaits, drikker / fester i helgene / på onsdagene etc. Så det eneste jeg ikke gjør, er å drive med sport fordi det stort sett enten kjeder ræva av meg eller gjør meg deppa Endret 31. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Trenger da ikke å be folk å komme seg ut av tråden..greit nok vedkommende hadde en dårlig start men trenger da ikke be han forlate, for det er det ikke du som bestemmer var ikke helt slik det var ment, men kunne sikkert formulert meg annerledes, eller brukt en annen smili ser jeg nå... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 takk nå følte jeg meg plutselig mer vellkommen. selvom noen kansje ikke føler det på samme måte ovenfor meg Alle er velkomne, det gjelder bare å trå litt varsomt til å begynne med. Hvis du skulle bli kjent med en masse nye folk på en fest, ville du bust inn og ropt "herregud så teite dere er som er på fest da! Kom dere bort og gjør noe fornuftig med livene deres!"? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Datasmurf: Fritidsproblemer er når du bruker fritiden til andre ting enn å henge med kompiser/venninner på kjøpesentre, feste/drikke og drive med sport Jeg feiler på 1,5 av 3 punkter... Hehe... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Synes noen burde lage et skriv som kan deles ut til alle nykommere i kafeen. "Hvordan oppføre seg og bli godt likt, en guide til et hyggelig forum." Ååå! "Ikke vær idiot." Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 *Gi Addan en klem uten å ha lest postene hans* Synes noen burde lage et skriv som kan deles ut til alle nykommere i kafeen. "Hvordan oppføre seg og bli godt likt, en guide til et hyggelig forum." Men...eh...ka faen skal vi underholde oss med her da når en ikke kan flame nye folk? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Espen, stort sett. om du selv er fornøyd så er jo saken grei... er ditt liv, ikke alle andres Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 takk nå følte jeg meg plutselig mer vellkommen. selvom noen kansje ikke føler det på samme måte ovenfor meg Største feilen du kan gjøre er å være hårsår. Som sagt så driver vi å kødder veldig mye med hverandre her. Tar du ALT seriøst så tror jeg du burde finne deg et annet sted. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Men...eh...ka faen skal vi underholde oss med her da når en ikke kan flame nye folk? Nå skulle jeg si noe pervo om noens mor... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg synes det burde vært en regel at alle nykommere poster i RPP, men det går vel aldri gjennom Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Slapp av Addan. Du får bare litt "new guy"-tyn. Akkurat som Jason Newsted i Metallica når han joina etter Cliff døde. Forresten, du er ikke så annerledes som du tror, jeg har hørt på Maiden lengre enn du har levd antakeligvis Svartmetall? Tja, jeg kjøpte den In the nightside eclipse i butikken når den kom ut. How about that. Endret 31. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 var ikke helt slik det var ment, men kunne sikkert formulert meg annerledes, eller brukt en annen smili ser jeg nå... Oki, missforståelser kan lett skje Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jeg er 110% sikker på at jeg skulle gjøre noe, men jeg husker ikke hva :S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) jeg er 110% sikker på at jeg skulle gjøre noe, men jeg husker ikke hva :S Du skulle springe naken rundt huset mens du sang "Deutschland über Alles". Endret 31. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Største feilen du kan gjøre er å være hårsår. Som sagt så driver vi å kødder veldig mye med hverandre her. Tar du ALT seriøst så tror jeg du burde finne deg et annet sted. QFT! Addan: litt flaming av nykommere har en grunn... du bør være herdet for og kunne være her inne... går du ut første dagen, så ungår vi at du får psykiske problemer i senere tid. men blir du værende, så er sjansen stor for at du ikke vil få varige skader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg