Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jack er ikke en Bourbon ut fra regulativene som bestemmer hva som er bourbon.

Selvfølgelig. Det som burde vært rette begrep er "bourbon whiskey" slik som John Lee. Men det er nå ikke slik det er, og rett skal være rett når det kommer til flytende gull.

Du har rett - det er faktisk en Tennessee Whiskey ...

And thats correct my friend.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uenig! Det finnes gode blended whiskeyer også; men de er ikke like lett å finne.

Yassir Arafat og resten av PLO-toppene var visst glad i Johnny Walker Black label, og Johnny Walker Black er jo en blend.

Man kan si mye om PLO, men whisky smaken er grei. Black Label er klart drikkanes. Det er heller ikke vondt med en Chivas Royal Salute.

Tom

Lenke til kommentar
Hvorfor kunne ikke all musikk vært som dette:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

You know how to turn me on bitch :love:

Men jeg høyner med the drinkin song. Verste trommespilling ever, mind you, og jeg fikk skylda.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Helvete heller, den trommespillinga var awesome! Både jeg, tre bokser Arboga og en del tyrker er veldig enige om det!

Høyner:

Mannen røyker sigar på en bensinstasjon, du slår det ikke!

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Helvete heller, den trommespillinga var awesome! Både jeg, tre bokser Arboga og en del tyrker er veldig enige om det!

Høyner:

Jeg føler sekstien min likte den også, men jeg er bra usikker.

Ser og slenger på denne sluggeren:

Se filmen hos Youtube

Kjenner jeg deg rett ser du vel ikke smud heavy metal om den spermer deg i fjeset, men det er verdt et ærlig forsøk.

edit:

Nei, ingen slår thorogood. Mannen er en gud innen blues rock.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Uenig! Det finnes gode blended whiskeyer også; men de er ikke like lett å finne.

Yassir Arafat og resten av PLO-toppene var visst glad i Johnny Walker Black label, og Johnny Walker Black er jo en blend.

Man kan si mye om PLO, men whisky smaken er grei. Black Label er klart drikkanes. Det er heller ikke vondt med en Chivas Royal Salute.

Tom

Tro aldri på at muslimer ikke drikker. ;)

Ellers har jeg pimpet vodka i Jerusalem sammen med en av Yassirs gamle naboer fra Rammalah i , en trivelig kristen palestiner som jobbet på Grand Imperial Hotel ved Jaffa Gate i gamlebyen. :)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk aldri smakt noen av Johnnie Walker-variantene. Er den så god som den har rykte på seg for? Er vel en av de mest solgte whiskyene i verden.

edit:

Fordi det finnes mye bra hip-hop.

Uenig. Det finnes _noe_ bra hiphop. Snakk om en sjanger full av søppel, den er enda verre enn metall og det sier en god del.

George Thorogood er konge!

Helltotheyeah

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Jeg har faktisk aldri smakt noen av Johnnie Walker-variantene. Er den så god som den har rykte på seg for? Er vel en av de mest solgte whiskyene i verden.

Red label er kjedelig. Black label er helt ok. Men det er en whisky du kjøper når den er der. Det er ikke en whisky du leter etter.

Tom

Lenke til kommentar
Uenig. Det finnes _noe_ bra hiphop. Snakk om en sjanger full av søppel, den er enda verre enn metall og det sier en god del.

Hvordan i all verden måler du det?

Fixed!

Beklager, jeg bare måtte ;)

Tom

Ikke tenk på det – jeg har hørt det samme fra utallige ignoramuser som tror Soulja Boy og 50 Cent representere det ypperst hip-hop har å tilby.

Lenke til kommentar
Hvordan i all verden måler du det?

Antall bra vs antall dårlig. Subjektivt selvfølgelig. Jeg foretrekker metall, men det endrer ikke at jeg synes det er en av sjangerne med mest crap. Hiphop har aldri truffet meg. Det eneste jeg noen gang har likt av sånt er noe fra MOP og parodiene til Lonley island.

Det er bare en sannhet, og det er at å drikke whisky med is er galt, og at Ringsaker er en utrolig kjedelig pils.

Whisky skal ha is. Whisky uten is er helt feil. Skal den være uten is, må den vannes ut bittelitt og være iskald(flask + fryser = sant)

Jeg elsker DNFK på kveldstid.

Jeg elsker DNFK etter at kidsa har sovna og det er mulig å diskutere fete ting med folk som har peiling. Ala whisky/whiskey/pils/øl/himkok/musikk/annenkos.

Lenke til kommentar
Noen gamliser sier de har is i whiskeyen for å ta vekk "stinget"..men det er da for pokker hele vitsen. Med is i blir den bare blass og kald.

Jeg lærte en fin måte å drikke whisky på Rhodos. Der fikk vi servert en Cardhu (=snadder) i rause porsjoner med store glass med isvann ved siden av. Whisky-dosene var også rause ...

Men det fungerer veldig godt; da jvi kan smake og nyte whiskyen skikklig, og så har vi vann for tørsten ved siden av.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Ikke tenk på det – jeg har hørt det samme fra utallige ignoramuser som tror Soulja Boy og 50 Cent representere det ypperst hip-hop har å tilby.

Tviler jeg ikke på. For oss (litt eldre) som ikke hører på sjangeren; så er det mer eller mindre umulig å finne frem til perlene. For de blir garantert ikke spilt på de stedene som vi lytter på.

Tom

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...