Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle sammen! Jeg er på fest, og vi vil ha drikkelek, men ingen kan noen som alle vil være med på.

Så mitt spørsmål til dere: Kom med forslag til drikkeleker?

På forhånd takk! :D

Legger fra meg laptopen om 10 min tipper jeg ^^,

Se hvem som kan drikke mest rå ketchup. Da sparer dere øl i tillegg.

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar
Alle sammen! Jeg er på fest, og vi vil ha drikkelek, men ingen kan noen som alle vil være med på.

Jeg hadde kjørt drikkepoker, alltid en slager. Eller bare "trekke kort, den med lavest kort må shotte". Kjedelig, men en blir faen meg så full, og det er poenget med drikkeleiker.

Lenke til kommentar
edit: kontobevegalser seier: 30.10.2009 VISA -3 544,17

den dagen brukte ikkje eg kortet... og seinare aktivitet seier 31.10.2009 GEBYR: UTTAK FREMMED MINIBANK 2 TRANS(ER) TYPE 151 31.10.2009 -14,00

eg er heima på garden... utan minibank i nærheten... :(

Du er sikker på at du ikke har tatt ut/brukt tilsvarende beløp før? Om terminalen/minibanken du har brukt er litt treg så kan "regninga" havne i minibanken din noen dager etter at du faktisk brukte kortet.

har ikkje brukt 3,5k eg... men nå er kortet sperra, og eg skal snakka med banken på mondag... *stresse litt ned*

Lenke til kommentar

Jeg hadde kjørt drikkepoker, alltid en slager. Eller bare "trekke kort, den med lavest kort må shotte". Kjedelig, men en blir faen meg så full, og det er poenget med drikkeleiker.

Evt. shotte og kle av seg et plagg.

Enda bedre. Alle unntatt den med høyest kort må gjøre det. Da blir dere fortere fulle =D

Han drikker JD :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...