Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

jeg er jo allerede blitt dømmt av diverse folk her som ikke har peiling på hva slags musikk jeg hører på. som tar meg for å være en liten emo som er vant til å bli utstøtt av dere andre " normane folk"

Er bare å ignorere. Folk her er tards og er det noe en kan plage andre med så kommer det nok opp skal du sjå.

Blir det for ille og du mener folk går over grensa mann så si ifra (rapporter ol.) :)

Det går an å være ydmyk når man er helt ny. Iallfall hyggelig. Trenger selvfølgelig ikke sleike rygger og underkaste seg forumkafegudene, men " ... litt fritids spør du meg ..." er ikke akkurat en hyggelig måte å hilse på nye folk på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de er normale i forhold til hverandre

la meg spørre om en ting da... hva vil du kalle normalt i dagens samfunn?

Hmm... vanskil og si... de som gjør allt for å gli inn i mengden ? kjøper lkær ande folk går med for å passe inn og virke normale ? i dont know .. virket bare som om noen her så på meg som spessiell noe jeg forsåvidt setter prst på for jeg vil ikke være som alle andre. viste seg senere at noe var ironi eller no da.

Lenke til kommentar

Hurra!

Jeg er nettopp hjemme fra "shopping".

Var med ei venninne ned til sentrene fordi hu skulle klippe seg (ble ikke helt vellykka, frisøren nekta å klippe henne som hun ville ha det), kjøpe sko og bukse og diverse.

Satt på Dolly Dimples med en kompis mens hu klipte seg, og bestilte en liten pizza og betalte, men fikk en stor en siden de var tomme for små bunner. Woohoo ^^

Stor pizza til prisen for en liten, yay.

Så ble det 3x PC-spill på meg også.

Age of Mythology + exp og Devil May Cry 3 til 200 spenn, woohoo ^^

Lenke til kommentar
Hmm... vanskil og si... de som gjør allt for å gli inn i mengden ? kjøper lkær ande folk går med for å passe inn og virke normale ? i dont know .. virket bare som om noen her så på meg som spessiell noe jeg forsåvidt setter prst på for jeg vil ikke være som alle andre. viste seg senere at noe var ironi eller no da.

jeg vil ikke si at en som streber etter og være som alle er normal, men heller en unormal, som ønsker seg og være normal, og strekker seg etter ett uopnåelig mål...

Lenke til kommentar

hmm .. virker som om jeg har klart å skaffe meg en del fiender her allerede... hva med å bare starte på nytt å glemme foritens krangle og feil ? jeg orker ikke å sitte her å skrive som en gal bare for å svare på spørsmål som " hav gjorde jeg feil ?" "hva sklags musikk hører du på?" "hva vil du definere som normalt?" osv. kommer til å få krampe i hendene!.

Lenke til kommentar
Hurra!

Jeg er nettopp hjemme fra "shopping".

Var med ei venninne ned til sentrene fordi hu skulle klippe seg (ble ikke helt vellykka, frisøren nekta å klippe henne som hun ville ha det), kjøpe sko og bukse og diverse.

Satt på Dolly Dimples med en kompis mens hu klipte seg, og bestilte en liten pizza og betalte, men fikk en stor en siden de var tomme for små bunner. Woohoo ^^

Stor pizza til prisen for en liten, yay.

Been there, done that. Mistenker at de gjør det med vilje av og til bare for å vinne kunder.

hmm .. virker som om jeg har klart å skaffe meg en del fiender her allerede... hva med å bare starte på nytt å glemme foritens krangle og feil ? jeg orker ikke å sitte her å skrive som en gal bare for å svare på spørsmål som " hav gjorde jeg feil ?" "hva sklags musikk hører du på?" "hva vil du definere som normalt?" osv. kommer til å få krampe i hendene!.

Det er bare å la være å svare, det :)

What has been said, cannot be unsaid

Lenke til kommentar

Hvis du allerede har krampe i hendene nå mann så kan det hende at du kommer til å slite for det er ganske rolig i dag egentlig i forhold til den aktiviteten det kan være her ;)

Lenke til kommentar

nå er det ganske rolig her da... om du sliter nå, så er det bare og komme deg ut med en gang igjen :)

Lenke til kommentar

Gjør oss alle en tjeneste og last ned rettskrivningsplug-in til web browseren din ;)

Lenke til kommentar
nå er det ganske rolig her da... om du sliter nå, så er det bare og komme deg ut med en gang igjen :)
Trenger da ikke å be folk å komme seg ut av tråden..greit nok vedkommende hadde en dårlig start men trenger da ikke be han forlate, for det er det ikke du som bestemmer ;)
Lenke til kommentar

førsteinntrykk er viktig for mennesker... vanligvis teller de 2-3 første sekundene mest for hvordan en person ser på deg videre... her inne gjelder de 3 første postene... og her dret du rett og slett på draget....

men jeg legger det bak meg, så får vi se hvordan det går videre :)

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar

Noen må forklare meg hva "fritidsproblemer" betyr egentlig.

Jeg som sitter foran PCen halve dagen og koser meg, har visstnok problemer for det fra mine søstres side, mens fra mmt-gjengen her oppe, har jeg fritidsproblemer fordi jeg leser og løser kryssord og legger kabal og trives med det, og igjen får jeg høre det når jeg er ute og går halve natta og ser på stjernene og tenker.

Folk blir aldri fornøyde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...