Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært enda bedre om han hadde kjørt på jobb, men neida, mr. sporty måtte gå, så nå må jeg også gå. Det vil si at jeg kommer til å ha gått i alle fall 6 km i dag. Slike lengder passer seg bedre for søndager enn lørdager -_-

For å gjøre det verre, er det pent vær ute også.

Lenke til kommentar

Åh, herre. Mamma har fått besøk av et kvinnfolk som bråker mer enn det mest bråkete av metal jeg kan finne på høyeste volum. I tillegg har hun en helt ufattelig irriterende latter som selv hundene bjeffer på. Jeg sitter her og lurer på om hvor mye mer som skal til før jeg myrder dem begge.

Ha en fin dag, folkens.

Lenke til kommentar

Halloween means shit to me..amerikansk greie som kun eksisterer for å få foreldre til å kjøpe masse billige kostymer hos alle landets lekebutikker. Kvin ivei om at det var en pagansk tradisjon for 5000 år siden, den versjonen vi har nå er like amerikanisert som coca cola-julenissen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det har aldri handlet om noe "poeng". Det er en amerikansk/irsk (alt etter som) tradisjon som har blitt assimilert med den norske kulturen fordi unger får det pushet på seg på TV og fordi de litt eldre vil ha en unnskyldning for å kle seg som sluts 'n' pimps.

Kvin ivei om at det var en pagansk tradisjon for 5000 år siden, den versjonen vi har nå er like amerikanisert som coca cola-julenissen.

Jeg kan altså ta det for gitt av du ikke feirer jul.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...