kloningen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Men Lars, hvis du får tak i kvikksølv, så bruk det under riktige omgivelser.Selvsagt. Jeg skal bruke det til å lage bevegelse-sensitive detonatorer og sprenge stortinget til himmels selvsagt. Det må vel være riktige omgivelser? Bare sørg for at så mange som mulig fra FRP er der først! Evnt. ta slottet istede. Why not both? :3 Eller fra slottet til stortinget, under karl johan! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kvifor kan eg ikkje få spele gratis champions online? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Bare sørg for at så mange som mulig fra FRP er der først! Evnt. ta slottet istede. Jeg har ikke noe uoppgjort med kongefamilien, men om du får Ari til å møte opp på FrP sitt landsmøte så tror jeg at vi har en plan. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Bare sørg for at så mange som mulig fra FRP er der først! Evnt. ta slottet istede. Jeg har ikke noe uoppgjort med kongefamilien, men om du får Ari til å møte opp på FrP sitt landsmøte så tror jeg at vi har en plan. Haha! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kvifor kan eg ikkje få spele gratis champions online? Fordi du ikke er en champion? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kvifor kan eg ikkje få spele gratis champions online? Fordi du ikke er en champion? jo! check it: starter launcher, men det er ingen play-button bare ein grå patch-ting... fuck it, eg legg meg heller Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvorfor forlot jeg Whiskyflasken på hybelen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvorfor forlot jeg Whiskyflasken på hybelen? For å spare den til en bedre anledning. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Saving for a rainy day? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Når det gjelder og være skeptisk pga mengden kvikksølv i influensavaksinen, så er det bare halvparten av det du får ved vanlig spising i løpet av dag i vaksinen. Så spiser du mye vil det farligere enn vaksinen hvis alt du tenker på er kvikksølvet Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Når det gjelder og være skeptisk pga mengden kvikksølv i influensavaksinen, så er det bare halvparten av det du får ved vanlig spising i løpet av dag i vaksinen. Så spiser du mye vil det farligere enn vaksinen hvis alt du tenker på er kvikksølvet Man får mer kvikksølv via laks enn via vaksina Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Amazing mario level nice Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Vel, nå skal jeg legge meg i senga å se en film Nattasangen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Wohoo, jeg er småtrøtt.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 http://www.nettkafeen.no/forums/showthread.php?t=20509 - Jeg fant sædomeletten =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg