WheelMan Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 *vente på at Glufsa / The Duke skal dukke opp så han kan begynne å lage mat* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Late faen. Mat kan du lage sjøl. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg når ikke opp til greiene i skapet, og Aleks er pro på å lage biff! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hmm, lurer på om jeg har noe brukbart papir, hakke lagd papirfly på ages ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg når ikke opp til greiene i skapet, og Aleks er pro på å lage biff!Du kan klatre opp på disken eller noe. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Det ser noe nedverdigende ut. Glemmer aldri da jeg og Aleks sov over hos MSg.. De to slavene gikk og la seg, lite tenkte jeg over at de hadde plassert stolen min i andre enden av rommet for å få bedre plass rundt bordet / sofaen. Heh.. snakker om å krype til korset ^^ Endret 30. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei hei, jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fordi de andre rundt meg, hadde helt rennende øyne, de klarte ikke å holde på med sitt..De sa at hvis man ikke gråter så er man følelsesløs og sånn EDIT: Men hva er oddsen for å kaste et papirfly slik at det havner _imellom_ takplata og det som takplata sitter på, når meninga var å kaste det ut vinduet? Beklager kvaliteten, tatt med mobil. Fikk til noe lignende en gang, skulle hive et kort på avispapir som var teipet mellom dørkarmene, traff mellom veggen og lista til døra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det ser noe nedverdigende ut. Glemmer aldri da jeg og Aleks sov over hos MSg.. De to slavene gikk og la seg, lite tenkte jeg over at de hadde plassert stolen min i andre enden av rommet for å få bedre plass rundt bordet / sofaen. Heh.. snakker om å krype til korset ^^ De var nok klar over hva de gjorde. Det kalles payback fordi du behandler dem som slaver. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Skål folkens! Dette er den velfortjente fredags drammen! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Skål folkens! Dette er den velfortjente fredags drammen! Solo? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Skål folkens! Dette er den velfortjente fredags drammen! Solo? Neh, feirer at ei vennine slapp unna den dritplassen hu bodde på fram til idag Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Okei Mikkel _______________ X-Factor er tåpelig, her skal norges befolkning sitte å stemme fram humbug! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Skål folkens! Dette er den velfortjente fredags drammen! Solo? Neh, feirer at ei vennine slapp unna den dritplassen hu bodde på fram til idag Gratulerer. Så, hvor er festen? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Faen tomt for brus Jeg hater å ha to småsøsken og en far som drikker brus. De er så smarte at de kjøper EN 1,5 liter brus. Jeg drikker jo 1,5 liter bare meg jo! Endret 30. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hadde aldri trodd at det skulle gjøre vondt å skrive for hand. Jeg har ikke en halv A4-side engang =p Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 SKål, jeg har vodka med isbiter. Det er min fredagsdram. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Skål folkens! Dette er den velfortjente fredags drammen! Solo? Neh, feirer at ei vennine slapp unna den dritplassen hu bodde på fram til idag Gratulerer. Så, hvor er festen? Bak lukkede dører på en herregård i Steinkjer SKål, jeg har vodka med isbiter. Det er min fredagsdram. Gi nå stakkaren litt fjellbekk og sprite eller battery da... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 SKål, jeg har vodka med isbiter. Det er min fredagsdram.Skål. Jeg har bare øl. Det vil si jeg har 60% her også, men det har jeg ikke lyst på nå. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Whaaat, er det andre mennesker med internett-tilgang på Enebakk?! x] Åjadda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg