Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser noe nedverdigende ut.

Glemmer aldri da jeg og Aleks sov over hos MSg.. De to slavene gikk og la seg, lite tenkte jeg over at de hadde plassert stolen min i andre enden av rommet for å få bedre plass rundt bordet / sofaen. Heh.. snakker om å krype til korset ^^

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Fordi de andre rundt meg, hadde helt rennende øyne, de klarte ikke å holde på med sitt..

De sa at hvis man ikke gråter så er man følelsesløs og sånn :p

EDIT: Men hva er oddsen for å kaste et papirfly slik at det havner _imellom_ takplata og det som takplata sitter på, når meninga var å kaste det ut vinduet? :D

Beklager kvaliteten, tatt med mobil.

Fikk til noe lignende en gang, skulle hive et kort på avispapir som var teipet mellom dørkarmene, traff mellom veggen og lista til døra :D

Lenke til kommentar
Det ser noe nedverdigende ut.

Glemmer aldri da jeg og Aleks sov over hos MSg.. De to slavene gikk og la seg, lite tenkte jeg over at de hadde plassert stolen min i andre enden av rommet for å få bedre plass rundt bordet / sofaen. Heh.. snakker om å krype til korset ^^

De var nok klar over hva de gjorde. Det kalles payback fordi du behandler dem som slaver.
Lenke til kommentar
Skål folkens! Dette er den velfortjente fredags drammen!

Solo? :innocent:

Neh, feirer at ei vennine slapp unna den dritplassen hu bodde på fram til idag :fun:

Gratulerer. :fun:

Så, hvor er festen? :D

Bak lukkede dører på en herregård i Steinkjer :p

SKål, jeg har vodka med isbiter. Det er min fredagsdram.

Gi nå stakkaren litt fjellbekk og sprite eller battery da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...