Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

jeg er jo allerede blitt dømmt av diverse folk her som ikke har peiling på hva slags musikk jeg hører på. som tar meg for å være en liten emo som er vant til å bli utstøtt av dere andre " normane folk"
Ventvent. Normale folk? Meg du snakker om? Jeg håper det ikke er meg du snakker om? Newfag is new, ppls.

du skrev jo at jeg sikkert var vant til å bli utstøtt av dere sauer eller no sånn... ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er jo allerede blitt dømmt av diverse folk her som ikke har peiling på hva slags musikk jeg hører på. som tar meg for å være en liten emo som er vant til å bli utstøtt av dere andre " normane folk"

Er bare å ignorere. Folk her er tards og er det noe en kan plage andre med så kommer det nok opp skal du sjå.

Blir det for ille og du mener folk går over grensa mann så si ifra (rapporter ol.) :)

Lenke til kommentar
du skrev jo at jeg sikkert var vant til å bli utstøtt av dere sauer eller no sånn... ?
Vet du hva ironi er? :\

På denne siden av internetten snakker du med en jente med hanekam og rare klær. Såehm. Jeg var nok ikke 100% seriøs, dessverre. Sorry to disappoint you.

Lenke til kommentar
ja ! føler meg utstøtt... (noe jeg ikke er vant til). alle hater meg visst bare fordi mitt førsteinntrykk av denne tråden var feilaktig til en viss grad. :cry:

du bommet en smule på starten ja...

Ventvent. Normale folk? Meg du snakker om? Jeg håper det ikke er meg du snakker om? Newfag is new, ppls.

kaller han oss normale folk? :realmad:

Lenke til kommentar
Vet du hva ironi er? :\

På denne siden av internetten snakker du med en jente med hanekam og rare klær. Såehm. Jeg var nok ikke 100% seriøs, dessverre. Sorry to disappoint you.

ja men det gjør tydligvis ikke du for jeg hører SVÆRT lite på black metal :p. du fikk med deg slipknot posten min men der sto det som du sikkert leste at det var det første metal bandet jeg hørte på. har utvidet horrisonten litt siden den gang. ;)

Lenke til kommentar
ja men det gjør tydligvis ikke du for jeg hører SVÆRT lite på black metal :p. du fikk med deg slipknot posten min men der sto det som du sikkert leste at det var det første metal bandet jeg hørte på. har utvidet horrisonten litt siden den gang. ;)
Jeg gjør visst ikke det. Fortell med hva jeg gjorde feil?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...