Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tror det er musikk han prater om. Håper ihvertfall det, for han whina over gule tenner i en eller annen tråd nå nylig. Et progrock band som heter Camel. Røyk er bæsj Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tror det er musikk han prater om. Håper ihvertfall det, for han whina over gule tenner i en eller annen tråd nå nylig. Et progrock band som heter Camel. Røyk er bæsj Jeg røyker Camel. Og nei, det er det ikke. (: Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Røyk var, sist jeg sjekket, absolutt ikke bæsj. Oo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du lurte meg! =( lurte deg? jeg nevnte aldri alder... er en stor forskjell det... du trengte ikke vite att jeg var 4 år eldre enn deg... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Camel (røyk) er Bør slutte å kjøpe Lucky og gå tilbake til Camel, det får bli nyttårsforsettet mitt. Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du sa du var 14 =(. Jeg som trodde du var moden for alderen? Du er ikke smårips..*cry*. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kameler er også kos. Vi kan ikke ignorere det faktum. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaja, trives folk etter 1 døgn med kaféprat? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Du sa du var 14 =(. Jeg som trodde du var moden for alderen? Du er ikke smårips..*cry*. vi kan fremdeles kose oss i påsken vell? kan fikse 14 års legg Kibs: kameler lukter ikke så godt da... foretrekker lamaer jeg Endret 8. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Røyk lukter vondt, smaker vondt, gir deg større sjanse for sykdommer og er ekkelt for andre. Jeg ville aldri funnet på å kysse noen som røyker! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaja, trives folk etter 1 døgn med kaféprat? Ja. Men det ødelegger allerede for skolearbeidet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaja, trives folk etter 1 døgn med kaféprat? Vil påstå det ja. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du sa du var 14 =(. Jeg som trodde du var moden for alderen? Du er ikke smårips..*cry*. vi kan fremdeles kose oss i påsken vell? kan fikse 14 års legg Okay, greit da =3. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg røyker Camel. Og nei, det er det ikke. (: Røyk er bæsj, sigar er kult. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaja, trives folk etter 1 døgn med kaféprat? Det har vært helt fantastisk *rørt* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jaja, trives folk etter 1 døgn med kaféprat? Ja. Men det ødelegger allerede for skolearbeidet. Hei, det har jeg eneretten på Om jeg ikke får noe særlig jobbing denne måneden er jeg stygt redd for å bli en av topp ti-posterne i denne trpden også. :/ Endret 8. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaja, trives folk etter 1 døgn med kaféprat? Ja. Men det ødelegger allerede for skolearbeidet. Kan godt gi deg 2 ukers ferie . Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaja, trives folk etter 1 døgn med kaféprat? Stortrives. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaja, trives folk etter 1 døgn med kaféprat? Ja. Men det ødelegger allerede for skolearbeidet. QFT. Skulle liksom gjøre ferdig norsken i dag. Har rundt 20 oppgaver. Klarte å få gjort 4 litt innimellom all spammen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Okay, greit da =3. det er bra gleder meg til påska Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg