Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så får vi se om CoD4 er så bra som alle skal ha det til :p

Storyen er heeeelt grei.

Onlinen er rå hvis det spilles med gode venner og litt latter

Hmm, aldri hatt noe til overs for Call of Duty, men tenkte at siden alle venna mine spiller det, enten til PC eller Xbox, så burde jeg prøve det, find out what all the fuss is about :p

Lenke til kommentar
Så får vi se om CoD4 er så bra som alle skal ha det til :p

Storyen er heeeelt grei.

Onlinen er rå hvis det spilles med gode venner og litt latter

Hmm, aldri hatt noe til overs for Call of Duty, men tenkte at siden alle venna mine spiller det, enten til PC eller Xbox, så burde jeg prøve det, find out what all the fuss is about :p

Lov meg å spille Bioshock, om du ikke allerede har gjort det.

Lenke til kommentar
Kommer ikke videre hverken på Transformers: Revenge of the fallen eller Star Wars: The clone wars - Republic heroes! :realmad:

Naaaw, hva gjør du feil da?

Nei si det...

Noen som blir med ut en tur i oslo?

Kompissene mine ditcha meg helt, Nei jeg gidder ikke, Nei jeg kan ikke.

Siste helga i oslo så er de sånn :cry:

Siste helgen? Er du på flyttefot?

Nei bor ikke her, Er bare på besøk hos min søster.

Bor i sandnes til vanlig

Da er det jo bare å ta det igjen neste gang du er på besøk. Ikke noe å sørge sånn over.

Lenke til kommentar
Heisann folkens. Denne helgen har jeg lyst til å finne på noe. Skal i bursdag til søstra til dama da.

Desverre så kræsjer det med et halloween-party vi også kunne reist i. Synd. JEg hadde lyst til å kle meg ut som noe sprøtt.

Jeg har en liten syk drøm om å sitte på ryggen til / i en slags sekk på ryggen til noen, da meg som mongolid eller noe, og personen som bærer noe sprøtt - en zombie kanskje.

Lenke til kommentar
Heisann folkens. Denne helgen har jeg lyst til å finne på noe. Skal i bursdag til søstra til dama da.

Desverre så kræsjer det med et halloween-party vi også kunne reist i. Synd. JEg hadde lyst til å kle meg ut som noe sprøtt.

Jeg har en liten syk drøm om å sitte på ryggen til / i en slags sekk på ryggen til noen, da meg som mongolid eller noe, og personen som bærer noe sprøtt - en zombie kanskje.

Wheelman da...

Lenke til kommentar

Minner meg om et rollespill en kompis var med på. Han rollespilt en gnome wizard uten føtter, så han ble bært av en av lagmedlemmene, i en sekk. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...