TheKims Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen som blir med ut en tur i oslo?Kompissene mine ditcha meg helt, Nei jeg gidder ikke, Nei jeg kan ikke. Siste helga i oslo så er de sånn Siste helgen? Er du på flyttefot? Nei bor ikke her, Er bare på besøk hos min søster. Bor i sandnes til vanlig Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Megadeth er awesome. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Så får vi se om CoD4 er så bra som alle skal ha det til Storyen er heeeelt grei. Onlinen er rå hvis det spilles med gode venner og litt latter Hmm, aldri hatt noe til overs for Call of Duty, men tenkte at siden alle venna mine spiller det, enten til PC eller Xbox, så burde jeg prøve det, find out what all the fuss is about Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 SAW er et spill alle SAW-fans bør teste ihvertfall, bare til opplysning:) Er det bra? Jeg var skeptisk da jeg så det skulle komme, fordi filmer som omgjøres til spill som regel blir rævva. Er ikke så dårlig, hittil vil jeg si en 7er. Burde teste det ihvertfall, er langt ifra det dårligste "film til spill"-spillet=) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Så får vi se om CoD4 er så bra som alle skal ha det til Storyen er heeeelt grei. Onlinen er rå hvis det spilles med gode venner og litt latter Hmm, aldri hatt noe til overs for Call of Duty, men tenkte at siden alle venna mine spiller det, enten til PC eller Xbox, så burde jeg prøve det, find out what all the fuss is about Lov meg å spille Bioshock, om du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Bioshock er et must, ser frem til 2ern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Bioshock ja, jeg har demoen, men aldri prøvd det Samme gjelder Crysis Jeg har ikke tid til alle disse spillene, jeg sparer penger på si til å kjøpe Borderland, og så må jeg jo spille Fallout 3 også Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Margaret (52) hadde svelget 78 skjeer og gafler Kommentarfeltet er en gullgruve i denne artikkelen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Snakker om avisartikler ... Nabokommunen min hjemme har interessante tiltak som visstnok skal motvirke råkjørere http://www.avisa-st.no/nyheter/samferdsel/...cle1248074.ece# Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Så får vi se om CoD4 er så bra som alle skal ha det til It is! Spiller du på PC? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kommer ikke videre hverken på Transformers: Revenge of the fallen eller Star Wars: The clone wars - Republic heroes! Naaaw, hva gjør du feil da? Nei si det... Noen som blir med ut en tur i oslo?Kompissene mine ditcha meg helt, Nei jeg gidder ikke, Nei jeg kan ikke. Siste helga i oslo så er de sånn Siste helgen? Er du på flyttefot? Nei bor ikke her, Er bare på besøk hos min søster. Bor i sandnes til vanlig Da er det jo bare å ta det igjen neste gang du er på besøk. Ikke noe å sørge sånn over. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Så får vi se om CoD4 er så bra som alle skal ha det til It is! Spiller du på PC? Jepp. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Margaret (52) hadde svelget 78 skjeer og gafler Kommentarfeltet er en gullgruve i denne artikkelen. Å fy faen. Det der var jaggu genialt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 ahahha så bra. dog ingen andre i klasserommet som skjønner hvorfor Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Heisann folkens. Denne helgen har jeg lyst til å finne på noe. Skal i bursdag til søstra til dama da.Desverre så kræsjer det med et halloween-party vi også kunne reist i. Synd. JEg hadde lyst til å kle meg ut som noe sprøtt. Jeg har en liten syk drøm om å sitte på ryggen til / i en slags sekk på ryggen til noen, da meg som mongolid eller noe, og personen som bærer noe sprøtt - en zombie kanskje. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er inni en sekk, alle snur seg etter meg, men hvem som er der inne ser de ei ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Heisann folkens. Denne helgen har jeg lyst til å finne på noe. Skal i bursdag til søstra til dama da.Desverre så kræsjer det med et halloween-party vi også kunne reist i. Synd. JEg hadde lyst til å kle meg ut som noe sprøtt. Jeg har en liten syk drøm om å sitte på ryggen til / i en slags sekk på ryggen til noen, da meg som mongolid eller noe, og personen som bærer noe sprøtt - en zombie kanskje. Wheelman da... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 På halloween, that is. Ikke til vanlig - heldigvis. Hadde vært konge, da! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Heisann folkens. Denne helgen har jeg lyst til å finne på noe. Skal i bursdag til søstra til dama da.Desverre så kræsjer det med et halloween-party vi også kunne reist i. Synd. JEg hadde lyst til å kle meg ut som noe sprøtt. Jeg har en liten syk drøm om å sitte på ryggen til / i en slags sekk på ryggen til noen, da meg som mongolid eller noe, og personen som bærer noe sprøtt - en zombie kanskje. Minner meg om et rollespill en kompis var med på. Han rollespilt en gnome wizard uten føtter, så han ble bært av en av lagmedlemmene, i en sekk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 På halloween, that is. Ikke til vanlig - heldigvis. Hadde vært konge, da! Det hadde vært så kult Alltid drømt om og få ha noen i en sekk på ryggen, spess. på en fest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg