Natrich Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hva med å lage bursdagen til din søster om til et kickass halloween-party?Ikke min søster. Dama mi sin søster. Og der kommer det folk med unger og sånn. Blir ikke det samme. Oija, men da får du vente et helt laaaaangt år til neste gang Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Gah, hvorfor skal de to eneste utestedene i Steinkjer legge feiringa si samme dag? På det ene stedet har jeg en mulighet til å gå i kjole, samt se ei jente jeg har prøvd meg på i et par år nå, på det andre stedet har jeg en mulighet til å være sammen med Mikkel, gode venner, drikke billig sprit og høre på god musikk. Vanskelige greier det der ... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Datasmurf: er det seriøst bare to utesteder i Steinkjer? :O Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Men hvis du bruker kjole, er det jo ikke så sikkert at denne jenta du har prøvd deg på er så veldig interessert. Eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nei, det er seriøst bare to utesteder som er verdt å dra på. En av de legger ned etter festen på lørdag, fordi de prøvde å utkonkurrere det andre. Synd, men sant, mtp. det rakk å bli stam-utestedet mitt i løpet av de første ukene de var åpne Vi har også en brun pub hvor alle de eldre damene som er despe etter studenter henger (samt de som føler de har råd til å betale 96 kr for en Guinness), en kafé som også serverer alkohol og fungerer som en pub på ettermiddager / kveldstid, og en MC-klubb som driver og åpner opp når alle andre stenger. Så har vi vel noe annet møl også, men der har jeg aldri vært, ei heller hørt om, men det virker sært om vi ikke har noe annet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Men hvis du bruker kjole, er det jo ikke så sikkert at denne jenta du har prøvd deg på er så veldig interessert. Eller? Det er halloween. Da kan man kle seg som man vil uten at folk bryr seg like mye. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Men hvis du bruker kjole, er det jo ikke så sikkert at denne jenta du har prøvd deg på er så veldig interessert. Eller? Hu virka interessert nok i fjor da jeg gjorde det samme til å i det minste prate med meg, det er mer interessert enn hu har vært resten av året Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nesten like ille som Namsos da Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Skal nok bare være hjemme på halloween, jeg. Kanskje sammen med kjærsten eller noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mye mulig, jeg har ikke vært i Namsos siden jeg var 15, og da bare kjørte vi gjennom på vei fra Roan og opp til Brønnøysund Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mye mulig, jeg har ikke vært i Namsos siden jeg var 15, og da bare kjørte vi gjennom på vei fra Roan og opp til Brønnøysund Namsos er fail! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 I'll stick to Steinkjer, yes, indeed. Evt. en og annen plass i Roan om vi snakker Trøndelag generelt. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Vel, på 2 år så har 1 av 2 utesteder i namsos gått konkurs, det andre skiftet eiere og begynte på nytt igjen. Ser man enda lenger tilbake så har det viss vært sånn at de to har byttet på å gå konkurs Men du som liker festivaler osv; hørt om råttistockfestivalen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det stedet som er stam-utestedet mitt ser ut til å gå konk og skifte eiere og starte på ny hvert år eller noe Har hørt om, men aldri vært på. Also, yay, svar fra LU / Kraft Food. Hei, og takk for mail. Produkter fra LU selges for tiden ikke i Norge. Det foreligger planer om å relansere disse i Norge, men foreløpig kjenner vi ikke til detaljene vedrørende tidspunkt for når dette skjer. Med vennlig hilsen Sissel Drag 2009-10-30 10:08:30.0 Dette gjelder da dinosaur-kjeks. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Naboen min startet hele greia som en privatfest; plutselig utviklet det seg til en festival. Utrolig mye rare folk der Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hmm, må sjekkes ut ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Der dro resten av klassen hjem, mens jeg må sitte igjen med første klasse og redigere film... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hva har du gjort nå da? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da ruller vi dagens andre film, "Man on fire". Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 må lage en skoleblogg men aner ikke hva jeg skal kalle den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg