Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah, hvorfor skal de to eneste utestedene i Steinkjer legge feiringa si samme dag? :p

På det ene stedet har jeg en mulighet til å gå i kjole, samt se ei jente jeg har prøvd meg på i et par år nå, på det andre stedet har jeg en mulighet til å være sammen med Mikkel, gode venner, drikke billig sprit og høre på god musikk.

Vanskelige greier det der ...

Lenke til kommentar

Nei, det er seriøst bare to utesteder som er verdt å dra på. En av de legger ned etter festen på lørdag, fordi de prøvde å utkonkurrere det andre. Synd, men sant, mtp. det rakk å bli stam-utestedet mitt i løpet av de første ukene de var åpne

Vi har også en brun pub hvor alle de eldre damene som er despe etter studenter henger (samt de som føler de har råd til å betale 96 kr for en Guinness), en kafé som også serverer alkohol og fungerer som en pub på ettermiddager / kveldstid, og en MC-klubb som driver og åpner opp når alle andre stenger.

Så har vi vel noe annet møl også, men der har jeg aldri vært, ei heller hørt om, men det virker sært om vi ikke har noe annet.

Lenke til kommentar

Det stedet som er stam-utestedet mitt ser ut til å gå konk og skifte eiere og starte på ny hvert år eller noe :p

Har hørt om, men aldri vært på.

Also, yay, svar fra LU / Kraft Food.

Hei, og takk for mail.

Produkter fra LU selges for tiden ikke i Norge.

Det foreligger planer om å relansere disse i Norge, men foreløpig kjenner vi ikke til detaljene vedrørende tidspunkt for når dette skjer.

Med vennlig hilsen

Sissel Drag

2009-10-30 10:08:30.0

Dette gjelder da dinosaur-kjeks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...