Shikaru Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 det hørtes nais ut trur jeg skal kjøpe noe nais i butikken etterpå og ha maks chill fredag! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ja for en fin dag . Eneste "minuset" er at jeg skal jobbe i mårra og. Men får ca 1000 kroner for å sitte her og sløve i 3 timer Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ja jeg merker jeg er svært fornød nå, gosser meg skikkelig Må vaske badet en gang i løpet av dagen da, men det skal vel gå greit Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Lurer på hva slags bakterier som har bosatt seg i meg. Håper nesten jeg har fått grisepest Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ja for en fin dag . Eneste "minuset" er at jeg skal jobbe i mårra og. Men får ca 1000 kroner for å sitte her og sløve i 3 timer W00t! why? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 det hørtes nais ut trur jeg skal kjøpe noe nais i butikken etterpå og ha maks chill fredag! Det virker det som om du har fortjent. Skal begynne å lese snart. Eksamen i engelsk språkvitenskap på torsdag. Best å få lesinga unnagjort nå, så kan man slappe av med brus og film/spill i kveld. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det høres tungt ut ... lykke til med lesinga! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 God morgen folks! Korleis går det? Jeg sitter her i IT-timen og gruer meg til lærern kommer. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 God morgen folks! Korleis går det? Jeg sitter her i IT-timen og gruer meg til lærern kommer. Linux hore Hump a penguin! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 God morgen folks! Korleis går det? Jeg sitter her i IT-timen og gruer meg til lærern kommer. Linux hore Hump a penguin! Haha Men vi har visst ikke lærer i dag da. Så da slipper jeg å gjøre noe. Selv om det er ganske kjedelig å ikke gjøre noe fram til halv 12. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 det hørtes nais ut trur jeg skal kjøpe noe nais i butikken etterpå og ha maks chill fredag! Det virker det som om du har fortjent. Skal begynne å lese snart. Eksamen i engelsk språkvitenskap på torsdag. Best å få lesinga unnagjort nå, så kan man slappe av med brus og film/spill i kveld. ja syns det sjøl kommer sikkert til å tegne etterpå også uansett god lesing da Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 kakesjef: Tja, har vært på hver bidige forelesning, og har vært flink til å lese, så det burde gå bra. Nå beskyldes vår kjære Arnold Schwarzenegger for grov fornærmelse; det finnes visst et hemmelig "budskap" i et brev han har sendt. http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135250388046.jpeg Les første bokstav på hver linje (med unntak av de to første). Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Skal se om jeg får de kjærringstyrte kompissene mine med ut en tur i dag. Er jeg så lei av å bare sitte trykke på pcen. Når jeg tenker meg om er jeg gørr lei av drikking å. Jaja man må nu sosialisere seg en gang i uka ihvertfall. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Skal se om jeg får de kjærringstyrte kompissene mine med ut en tur i dag. Er jeg så lei av å bare sitte trykke på pcen. Når jeg tenker meg om er jeg gørr lei av drikking å. Jaja man må nu sosialisere seg en gang i uka ihvertfall. Kjenner til den, han ene drikker ikke den andre må henge med dama så han kan ikke finne på en dritt. Så er det jo de andre som er halvalkoliserte som meg selv da, men det er en annen sak Endret 30. oktober 2009 av Dovito Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da er dama for kontrollerende og ikke noe for han. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Enkelte driter i kompissene så fort de har fått seg dame. Sad but true. Har vært borti slike kvinnfolk som prøver å nekte meg å fære ut å være med venner. Da viser jeg de bare pent hvor døra er. En av eksene mine skulle henge rundt ørene på meg hele tiden. Holdte på å bli gal. Visst jeg skulle ta nån pils med venner skulle ho være med hver jævla gang. Måtte rømme hjemmefra en gang, Pakket ryggsekken før jeg dro på jobb en fredag å dro på hyttetur rett etter jobb:) Sendte melding om at jeg var dratt på hyttetur å satt telefon på lydløs. Hadde over 100 ubesvarte anrop å en haug med kjæfte meldinger:) Men gøy hadde vi det nå på hyttetur ihvertfall. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Så jævla frustrerende... Jeg kunne sovet lenge idag, men nei - siden lillebror er lat så måtte jeg opp 07:15. Jeg har ikke noe imot å passe på valpen når jeg er den eneste som er hjemme hele dagen; men når han har fri så syns jeg han burde ta det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Heisann folkens. Denne helgen har jeg lyst til å finne på noe. Skal i bursdag til søstra til dama da. Desverre så kræsjer det med et halloween-party vi også kunne reist i. Synd. JEg hadde lyst til å kle meg ut som noe sprøtt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Heisann folkens. Denne helgen har jeg lyst til å finne på noe. Skal i bursdag til søstra til dama da.Desverre så kræsjer det med et halloween-party vi også kunne reist i. Synd. JEg hadde lyst til å kle meg ut som noe sprøtt. Hva med å lage bursdagen til din søster om til et kickass halloween-party? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hva med å lage bursdagen til din søster om til et kickass halloween-party?Ikke min søster. Dama mi sin søster. Og der kommer det folk med unger og sånn. Blir ikke det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg