L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 .................................................................................................................................................................................... .......................................................................................... .......................................................................................... .......................................................................................... .................................................... Selv om man kan snakke ganske fritt så er ikke dette en spammetråd. Slike innlegg pleier å bli slettet av moderator. (bare et lite tips ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Skal ikke mye til før han er mobbet, tydeligvis. Ses (ikke) på maiden-konsert i sommer, da Addan. Endret 31. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 tror ikke jeg kommer til å poste her mer nå... føler meg mobbet allerede Så flink du er til å ta hint Ingen vil ha slike som deg her ("fritids, ass! Så teite dere er som skriver på nettet, daah!") Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nei, men svartmetalleren følte seg mobbet av oss bertesosser, Bytex. Du må jo skjønne det at han (som barsk svartmetaller) er vant med at vi sauer støter ham ut. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Addan: Plis for guds skyld snakk normalt og ha normale innlegg pliis. Han bringer skam over 14en åringene(det lille som er igjen av oss da ) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Han har et innlegg igjen før avhengighetsfaktoren slår inn. Hvis vi er snille, da. Jeg er ikke sikker på om jeg vil ha han her jeg han disser fk Lenke til kommentar
haalo Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er det god gammeldags SO-mobbing på gang nå? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vi mobber ikke, det er i mot våre idealer. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nei, men svartmetalleren følte seg mobbet av oss bertesosser, Bytex. Du må jo skjønne det at han (som barsk svartmetaller) er vant med at vi sauer støter ham ut. svartmetaller ? jeg er faen ikke noen svartmetaller. du har nok fått feil inntrykk av meg ... han bytex derrimot er nok litt mer innefor svartmetall ja . hører ikke på BM og sånn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva hører du på da, Addan? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 nooo! Det tok ca. 1t og 30min før Brukermoderatorene slettet nicket mitt "Brukermoderator" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 svartmetaller ? jeg er faen ikke noen svartmetaller. du har nok fått feil inntrykk av meg ... han bytex derrimot er nok litt mer innefor svartmetall ja . hører ikke på BM og sånn BM = black metal, amirite? Fint at du dømmer folk litt fort da. Bare et tips, liksom! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er det god gammeldags SO-mobbing på gang nå? ja ! føler meg utstøtt... (noe jeg ikke er vant til). alle hater meg visst bare fordi mitt førsteinntrykk av denne tråden var feilaktig til en viss grad. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) svartmetaller ? jeg er faen ikke noen svartmetaller. du har nok fått feil inntrykk av meg ... han bytex derrimot er nok litt mer innefor svartmetall ja . hører ikke på BM og sånn Åfytti. Ironi står sterkt over internett. Ja, han hører på black metal. Og bra er det. EDIT: And he's hooked. Endret 31. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er det god gammeldags SO-mobbing på gang nå? ja ! føler meg utstøtt... (noe jeg ikke er vant til). alle hater meg visst bare fordi mitt førsteinntrykk av denne tråden var feilaktig til en viss grad. Slapp av... Her i tråden mobber vi hverandre. Spesielt nykommere. Det er et tegn på respekt at du blir mobbet. :thumbsup: Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 svartmetaller ? jeg er faen ikke noen svartmetaller. du har nok fått feil inntrykk av meg ... han bytex derrimot er nok litt mer innefor svartmetall ja . hører ikke på BM og sånn BM = black metal, amirite? Fint at du dømmer folk litt fort da. Bare et tips, liksom! jeg er jo allerede blitt dømmt av diverse folk her som ikke har peiling på hva slags musikk jeg hører på. som tar meg for å være en liten emo som er vant til å bli utstøtt av dere andre " normane folk" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jeg er jo allerede blitt dømmt av diverse folk her som ikke har peiling på hva slags musikk jeg hører på. som tar meg for å være en liten emo som er vant til å bli utstøtt av dere andre " normane folk"Ventvent. Normale folk? Meg du snakker om? Jeg håper det ikke er meg du snakker om? Newfag is new, ppls. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva hører du på da, Addan? metal, rock, blues, litt gammal punk... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Stakk for å dusje og pakke, seinere venner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg