Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..........................................................................................

..........................................................................................

....................................................

Selv om man kan snakke ganske fritt så er ikke dette en spammetråd. Slike innlegg pleier å bli slettet av moderator.

(bare et lite tips :) )

Lenke til kommentar
Nei, men svartmetalleren følte seg mobbet av oss bertesosser, Bytex. Du må jo skjønne det at han (som barsk svartmetaller) er vant med at vi sauer støter ham ut.

svartmetaller ? jeg er faen ikke noen svartmetaller. du har nok fått feil inntrykk av meg ... han bytex derrimot er nok litt mer innefor svartmetall ja . hører ikke på BM og sånn :thumbdown:

Lenke til kommentar
svartmetaller ? jeg er faen ikke noen svartmetaller. du har nok fått feil inntrykk av meg ... han bytex derrimot er nok litt mer innefor svartmetall ja . hører ikke på BM og sånn :thumbdown:

BM = black metal, amirite?

Fint at du dømmer folk litt fort da. Bare et tips, liksom!

Lenke til kommentar
Åfytti. Ironi står sterkt over internett. Ja, han hører på black metal. Og bra er det. :love:

EDIT: And he's hooked.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Er det god gammeldags SO-mobbing på gang nå? :p

ja ! føler meg utstøtt... (noe jeg ikke er vant til). alle hater meg visst bare fordi mitt førsteinntrykk av denne tråden var feilaktig til en viss grad. :cry:

Slapp av... Her i tråden mobber vi hverandre. Spesielt nykommere. Det er et tegn på respekt at du blir mobbet. :thumbsup:

Lenke til kommentar

BM = black metal, amirite?

Fint at du dømmer folk litt fort da. Bare et tips, liksom!

jeg er jo allerede blitt dømmt av diverse folk her som ikke har peiling på hva slags musikk jeg hører på. som tar meg for å være en liten emo som er vant til å bli utstøtt av dere andre " normane folk"

Lenke til kommentar
jeg er jo allerede blitt dømmt av diverse folk her som ikke har peiling på hva slags musikk jeg hører på. som tar meg for å være en liten emo som er vant til å bli utstøtt av dere andre " normane folk"
Ventvent. Normale folk? Meg du snakker om? Jeg håper det ikke er meg du snakker om? Newfag is new, ppls.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...