Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er det mulig?! Har vært i 4 forskjellige Narvesen i Moss, og ingen av de har Kerrang! Nesten så jeg tar turen til Oslo bare for å få tak i et blad! :p
Spurte du om de kunne ta inn? De kan bestille blader de får spørsmål om. Ikke alle gidder da.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Morning, fellow nørds :)

I dag har man... levert stor matteoppgave, og nå er man hjemme og slapper av med nyeste South Park-episoden, samt en film. Blir nok enten The Anchorman, nyeste Harry Potter-filmen, Into The Wild, The Wrestler, Gran Torino eller Heat ^^ Jeg savner vanlig jobb.

Se alle filmene du :p

Her sitter jeg på jobb og er blodfattig. Vært på sykehuset og gitt, så fikk jeg en flott Mummutrollet kaffekopp! =D

Jeg savner også vanlig jobb. Men men. Heldigvis normal arbeidstid i dag.

Har vært 6 timer overtid de siste to, men jeg har tatt det på meg selv for å få råd til nytt objektiv. Så bærer det hjem for å spille enten, WoW, Torchlight eller Machinarium.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan normale folk gjør det, men jeg skriver control userpasswords2 i kjør-vinduet, og fikser det der.
Takk.

Det fikset nesten biffen. Jeg trodde jeg bare hadde en bruker her, men den logget inn som administrator. Nå gjenstår det bare å få den til å automatisk gå inn på brukeren "Lars" eller gjøre om "Lars" til "Administrator". Jeg gidder ikke gjenskape alle innstillinger osv. på den andre.

Får google litt.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan normale folk gjør det, men jeg skriver control userpasswords2 i kjør-vinduet, og fikser det der.
Takk.

Det fikset nesten biffen. Jeg trodde jeg bare hadde en bruker her, men den logget inn som administrator. Nå gjenstår det bare å få den til å automatisk gå inn på brukeren "Lars" eller gjøre om "Lars" til "Administrator". Jeg gidder ikke gjenskape alle innstillinger osv. på den andre.

Får google litt.

Du kan selv velge hvilken bruker den logger inn som. Når du huker av og trykker OK, får du spørsmål om brukernavn og passord, og da skriver du inn navnet/passordet til brukeren du vil skal bli autoinnlogget.

Lenke til kommentar
Du kan selv velge hvilken bruker den logger inn som. Når du huker av og trykker OK, får du spørsmål om brukernavn og passord, og da skriver du inn navnet/passordet til brukeren du vil skal bli autoinnlogget.
Jeg fant ut det. Det er det man kaller en "ID 10 T"-feil fra min side
Lenke til kommentar
Jeg fant ut det. Det er det man kaller en "ID 10 T"-feil fra min side

ID 10 T feil, det har vi aldri hørt om. :p

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...