Krankemot Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja. Fysikk. I motsetning til enkelte av NTNU-studentene så går jeg ikke rundt med illusjoner om å forandre verden. I motsetning til flertallet går jeg der kun for kunnskap i seg selv; ikke av egosentriske materialistiske mål. Men hva er egentlig kunnskap verdt i seg selv? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Haha. Haha. Haha. Haha. Haha. Kunnskap er alt. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Natta, alle sammen. Unntatt Jann da. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva skal man gjøre når man får flere uønskede pm-er fra en bruker, og brukeren ikke slutter når man sier klart og tydelig ifra om at flere pm-er fra nevnte bruker er 100% uønsket? Enkelte tåler ikke motbør. Ja N.... jeg snakker til deg! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg ville løpt til en mod. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Uhm, Showtek med Analogue Players In a Digital World startet bra Får høre videre da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva skal man gjøre når man får flere uønskede pm-er fra en bruker, og brukeren ikke slutter når man sier klart og tydelig ifra om at flere pm-er fra nevnte bruker er 100% uønsket? Gå på meldingen. Venstreklikk på navnet. Velg "Legg til i blokkeringslisten for PM". Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Man blokkerer/ignorerer brukeren. Og rapporterer til en moderator om innholdet er for ille. Snakk om selvmord kan man også ta et annet sted, det er ingen som trenger oppmuntring til sånt. Verden er forskjellig for alle, og for min del synes jeg den til syvende og sist er grei. Motgang og dritt får man i løpet av et liv, men det vil være tåpelig om jeg skulle la meg stoppe av noe slikt. Endret 28. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg ville løpt til en mod. Jeg ville rapportert, er så langt å løpe helt til en mod Men hva skjer ikveld ? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva skal man gjøre når man får flere uønskede pm-er fra en bruker, og brukeren ikke slutter når man sier klart og tydelig ifra om at flere pm-er fra nevnte bruker er 100% uønsket? Enkelte tåler ikke motbør. Ja N.... jeg snakker til deg! Da sier du ifra til en moderator, eller ignorere brukeren. Snakk om motbør ja. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Haha. Haha. Haha. Haha. Haha. Kunnskap er alt. Men hva er kunnskapen din verdt hvis den, ved hjelp av deg, ikke kan forandre verden? Og hva betyr det egentlig å forandre verden? Hva er "alt"? Hva bør man som menneske forholde seg til? Øyeblikket? Sin egen livstid? Sitt barns livstid? 200 år? 2000 år? evigheten? Endret 28. oktober 2009 av Snobjorn Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Som Jann-Ove sier, kunnskap er allt. Kunnskap er selve livet. Med det så mener jeg ikke nødvendligvis at alle må gå og huske fysikkformler. Men hva blir et samfunn uten individer med kunnskap? Et samfunn uten lover? uten styre? om man da i det hele tatt kan kalle det et samfunn lengre. -Dagens visdomsord Endret 28. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg ville løpt til en mod. Jeg ville rapportert, er så langt å løpe helt til en mod Løp til Adrian, bøff stolen hans. Da kan du jo bare rulle tilbake. Men hva skjer ikveld ? Hører gjennom noe god musikk, hjelper hjelpesløse venner med Spotify. Spiste nettopp noe veldig god mat. Hva skjer hos deg i kveld da? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kunnskap er alt. Da konkluderer jeg med at disse utbruddene dine kommer av at du har kommet til kvantemekanikk. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Man må innse hva verden faktisk er. Deretter er det bare å gjøre det beste ut av det. Nei, selvmord skal aldri være en reelt valg. Aldri la det gå så langt. Det er forøvrig jævla gøy når en god kamerat lover å ikke gjøre noe dumt, for så å skyte seg en halvtime senere. Man må oppleve motbør. Er alt for enkelt så er litt av vitsen borte. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er forøvrig jævla gøy når en god kamerat lover å ikke gjøre noe dumt, for så å skyte seg en halvtime senere. Ja, det er gøy det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er for mye spam i denne tråden House på NRK1 nå! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Mye av det du sier er jeg enig i Jann - Ove. Gøy at mennesker tar selvmord derimot, tja det vil jeg ikke si. House på NRK1 nå! Hvilken sesong? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg ville løpt til en mod. Jeg ville rapportert, er så langt å løpe helt til en mod Løp til Adrian, bøff stolen hans. Da kan du jo bare rulle tilbake. Men hva skjer ikveld ? Hører gjennom noe god musikk, hjelper hjelpesløse venner med Spotify. Spiste nettopp noe veldig god mat. Hva skjer hos deg i kveld da? Haha, god ide xD Men vil ikke være hjemme igjen før til uka da uansett Nei, sitter å hører på musikk, forumhorer, ser på alle de morsomme innleggene her ikveld og så blir det skole på OD dagen (FUCK OD) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sameboe, hvorfor fuck OD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg