Joakim Skurk Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 LueDotten: blabla Du er mao. like svak og buttfucked som resten av oss. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 TazDog: språkbruk har en funksjon, å formidle en mening. Din språkbruk er meningsløs og dum. Tenk deg litt om; er det virkelig vits i å misbruke to fine språk samtidig?Dette er den perfekte plassen å bruke ordet ''lawl'' på. Lawl. Hva mener du med det da? Siden du ikke skriver ordet med den betydningen det har... Akkurat der mente jeg det det egentlig betyr. Hvis noen forsto forrige setning. Sjekk innlegget en gang til. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 TazDog er et eksempel på at vi ikke har aldersgrense her. Alt som kan skrive på et tastatur slipper inn. Det er greit, og vi legger ikke merke til det før man skiller seg ut. Man kan tenke på flere nivå samtidig. Ikke alle klarer å følge samtlige nivåer samtidig. Alle har potensialet til å skjønne hvorfor ting henger sammen, problemet er bare at det tar tid. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vel, les hva jeg faktisk skriver. Selv en berserk moderator klarer ikke å lage permanente spor, men det er lettere å lage et inntrykk på brukerne om man fritt kan rassere og leke seg i alle og enhver's tråder. Man er glemt overalt. Forumet er bare en bagatell i det store bildet. Det er som det store bildet; å lage permanente spor, å utgjøre en forskjell er en umulighet samtidig som det er veldig enkelt. lawl... ... Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Må ikke man ha skjerm og en fungerende PC også? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 LueDotten: nei. Jeg tenker. Den kollektive helheten lar andre tenke for seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Må ikke man ha skjerm og en fungerende PC også? Laptop med internett er alt man trenger. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Joda, men han nevnte bare tastatur. Begge svar er vel riktig. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Etter beskjed fra Jann - Ove så går jeg nå å legger meg, snakkes folks! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Natrich: håper du våkner og skjønner hvor trasig verden er. Det er fint å vite hvor svart alt er. Edit: av og til sniker skumle dialektord seg inn. Man kan forandre hvem man er, men aldri hva man kom fra. Endret 28. oktober 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 LueDotten: nei. Jeg tenker. Den kollektive helheten lar andre tenke for seg. Hvem sa jeg snakket om den kollektive helheten når jeg sa "oss"? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Verden er ikke trasig. Bare de som er trasige. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Natrich: håper du vokner og skjønner hvor trasig verden er. Det er fint å vite hvor svart alt er. Heter vel våkner Synes verden er fantastisk jeg Du kan jo sende mail til NASA og si deg frivillig til å bo på Mars sammen med en eller to andre personer Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 TazDog: du har mye å lære. Tror du virkelig verden er et bra sted? Vil du noensinne se lenger enn din egen nesetipp? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 TazDog: du har mye å lære. Tror du virkelig verden er et bra sted? Vil du noensinne se lenger enn din egen nesetipp? Du går på NTNU ikke sant? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, jeg synes verden er et bra sted. Eller, det kommer an på hvor i verden. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja. Fysikk. I motsetning til enkelte av NTNU-studentene så går jeg ikke rundt med illusjoner om å forandre verden. I motsetning til flertallet går jeg der kun for kunnskap i seg selv; ikke av egosentriske materialistiske mål. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ved behov kan jeg også være en kynisk djevel. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja. Fysikk. I motsetning til enkelte av NTNU-studentene så går jeg ikke rundt med illusjoner om å forandre verden. I motsetning til flertallet går jeg der kun for kunnskap i seg selv; ikke av egosentriske materialistiske mål. Ser du ikke frem til å bruke fysikken i praksis da? Om ikke det, så har du muligheten til å tjene nok til grønn te og whiskey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg