Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så Simpsons, så dumle, så Simpsons og så dumle. Lawl. Fy faen, så morsomt. :!: NOT. Det var ikke meningen å være morsom? Da skriver man ikke lawl tilslutt da vet du Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er ikke enkelt å være ekstraordinært smart. Man skønner hvordan verden henger sammen. Man skønner at materialismen er kun en gullkalv i en helsvart verden. Man skjønner at det fins få folk som det er verdt å samle på. Jeg gir faen. Jeg har mest lyst til å trekke meg tilbake og bo i en bunker utenfor allfarvei. Utenfor den "siviliserte" verden. Uten stress og falske forhåpninger. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg skriver ikke lawl som i den betydningen ordet har. Men det visste ikke dere, my bad. @Sameboe & Latias Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg skriver ikke lawl som i den betydningen ordet har. Men det visste ikke dere, my bad. @Sameboe & Latias Om jeg tørr spørre, hva mente du med det ordet da Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 TazDog: språkbruk har en funksjon, å formidle en mening. Din språkbruk er meningsløs og dum. Tenk deg litt om; er det virkelig vits i å misbruke to fine språk samtidig? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er ikke enkelt å være ekstraordinært smart. Man skønner hvordan verden henger sammen. Man skønner at materialismen er kun en gullkalv i en helsvart verden. Man skjønner at det fins få folk som det er verdt å samle på. Jeg gir faen. Jeg har mest lyst til å trekke meg tilbake og bo i en bunker utenfor allfarvei. Utenfor den "siviliserte" verden. Uten stress og falske forhåpninger. utdyp... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Synd man må være moderator for å få til noe ala en skytemassakre med varige konsekvenser på et forum. Det hadde vært godt å forsvinne med litt oppstyr. Men egentlig har jeg behov for litt tidsfordriv av og til, så å slutte helt vil jeg ikke enda. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Saa saa børn, nu må i være snilde med hinanden. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg gir faen. Jeg har mest lyst til å trekke meg tilbake og bo i en bunker utenfor allfarvei. Utenfor den "siviliserte" verden. Uten stress og falske forhåpninger. Do it, then! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Snobjorn: Dyp filosofi. Utdypning utvanner meningen. Tenk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg skriver ikke lawl som i den betydningen ordet har. Men det visste ikke dere, my bad. @Sameboe & Latias Og jeg skriver ikke noe som betyr det det betyr. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jann-Ove, jeg begynner å få sansen for deg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) LueDotten: i dagens samfunn er man avhengig av en stabil inntekt om man har lyst til å nyte noen få utvalgte gode ting som har opphav i den siviliserte verden. F.eks grønn te, mørk sjokolade, chillinøtter og whisky. Også er det litt kjekt å ha mulighet til å skaffe mat uten å slave på en åker og begrenset til det man selv kan produsere. Dessuten er det kjekt med litt penger om man skal bygge en metaforisk bunker litt utenfor allfarvei. Det er jo ikke billig å bygge hus; selv om man har moderate behov. Endret 28. oktober 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Synd man må være moderator for å få til noe ala en skytemassakre med varige konsekvenser på et forum. Det hadde vært godt å forsvinne med litt oppstyr. Men egentlig har jeg behov for litt tidsfordriv av og til, så å slutte helt vil jeg ikke enda. Forsvinner du, er du glemt etter ca 3 poster... Glemt... Å lage spor etter seg lar seg ikke gjøre, dvs. sporene du etterlater deg blir forsvinnende små i mengden med resten av de forsvinnende små sporene som er lagt igjen av forumets medlemmer Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 TazDog: språkbruk har en funksjon, å formidle en mening. Din språkbruk er meningsløs og dum. Tenk deg litt om; er det virkelig vits i å misbruke to fine språk samtidig?Dette er den perfekte plassen å bruke ordet ''lawl'' på. Lawl. Jeg skriver ikke lawl som i den betydningen ordet har. Men det visste ikke dere, my bad. @Sameboe & Latias Om jeg tørr spørre, hva mente du med det ordet da Du tørr, ja, din tøffing. Men svaret finner jeg ikke selv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nettop. da dropper man å skrive det ordet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 TazDog: språkbruk har en funksjon, å formidle en mening. Din språkbruk er meningsløs og dum. Tenk deg litt om; er det virkelig vits i å misbruke to fine språk samtidig?Dette er den perfekte plassen å bruke ordet ''lawl'' på. Lawl. Hva mener du med det da? Siden du ikke skriver ordet med den betydningen det har... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vel, les hva jeg faktisk skriver. Selv en berserk moderator klarer ikke å lage permanente spor, men det er lettere å lage et inntrykk på brukerne om man fritt kan rassere og leke seg i alle og enhver's tråder. Man er glemt overalt. Forumet er bare en bagatell i det store bildet. Det er som det store bildet; å lage permanente spor, å utgjøre en forskjell er en umulighet samtidig som det er veldig enkelt. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Fra nå av skal jeg bruke ordet ''lawl'' på rette måten, ok? Jeg gjorde det for to minutter siden, jaja. @Sameboe Endret 28. oktober 2009 av TazDog Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fra nå av skal jeg bruke ordet ''lawl'' på rette måten, ok? Jeg gjorde det for to minutter siden, jaja. Okay. Lawl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg