After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 "Yotsuba: Det er omtrent som når man var liten, og man kun fikk barnetimeposen hvis man hadde en sovepille gjemt oppi" *humre* Har du bestemt deg for om du skal bruke eggene? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så Simpsons, så dumle, så Simpsons og så dumle. Lawl. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Besluttsomme dere er da, er dumle her Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så Simpsons, så dumle, så Simpsons og så dumle. Lawl. Fy faen, så morsomt. :!: NOT. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har vært Simpsons hele tiden her. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har vært Simpsons hele tiden her. Slettet cookies? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva snakker du om? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva snakker du om? Cookies, det er de som husker passord osv osv. Hvilken nettleser har du? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Avatarer ligger ikke i cookies... De ligger i cache. Har du ikke peiling, hold kjeft istedet for å gi ubrukelige råd som medfører vesentlige ulemper (man må logge inn på nytt på nettsider som husker passord etter sletting av cookies) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Avatarer ligger ikke i cookies... De ligger i cache. Har du ikke peiling, hold kjeft istedet for å gi ubrukelige råd som medfører vesentlige ulemper (man må logge inn på nytt på nettsider som husker passord etter sletting av cookies) Beklager at jeg feilet, jeg beklager så jævelig mye, mennesker feiler de også! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Damn, mamma og webdesign passer ikke helt sammen. Tar sin tid å forklare litt enkle ting som layout osv. spesielt når hun skal gjenta seg selv 15 ganger og fortelle i det vide og brede når jeg kun ønsker å vite om hun skal ha en liten hvit boks der det står "annonseringer" eller noe i den duren Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Haha. Gå og legg deg. Desverre begrenser forumet hva man har lov til å si, men du skjønner pointet. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Haha. Gå og legg deg. Desverre begrenser forumet hva man har lov til å si, men du skjønner pointet. Ta det på PM... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 HVordan er ståa på forumet nå? lenge siden jeg har vært aktiv... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Neh. Skal man provosere noen så bør det gjøres åpent i en tråd. Da innebærer det risiko for begge, siden enkelte lett lar seg provosere. Men ja - jeg er lei idioter som på død og liv skal gi "gode" råd når de ikke har peiling overhodet... Sånn generelt i forumet. Det er vel kansje også derfor jeg har begynt å holde meg til et par utvalgte store tråder. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så Simpsons, så dumle, så Simpsons og så dumle. Lawl. Fy faen, så morsomt. :!: NOT. Det var ikke meningen å være morsom? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vel jeg trodde jeg hadde riktig, men du lar deg lett provosere av at mennesker kan ta feil... Har du noe mer og si så ta det på PM... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva snakker du om? Cookies, det er de som husker passord osv osv. Hvilken nettleser har du? Ikke den samme typer son deg ser det ut til. Fortsatt Simpsons her. Stikker og lager mat og tar en øl nå. mat, mat, mat på alle fat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg