Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva gjør folket på? Neida, du skal få lov til å skrive slik du vil Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva gjør folket på? Spiser chips og ostepopp og skal snart ha tagliatelle med skinke. Vurderer også en øl. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Antiloop er i grunn ganske digg. BTW, hvor lenge kan egg stå etter holdbarhetsdato? Har noen som gikk ut i starten av september, er de fortsatt brukbare? Tenkte på en omelett eller vafler? Egg er en av de tingene du definitivt iukke skal bruke etter holdbarhetsdato. Sikker? Jeg har hørt så mye forskjellig. Og har forskjellige erfaringer også. Egg som har vært dårlige noen uker før de gikk ut, og egg som har holdt seg i ca en måned. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er det noe feil i det? @Nopros Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skal jeg bruke denne på TG eller kommer jeg ikke til å holde ut? Det var den billigste skjermen jeg kom over. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skal jeg bruke denne på TG eller kommer jeg ikke til å holde ut? Det var den billigste skjermen jeg kom over. TG er lenge til. Anbefaler deg å spare opp litt mer Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skal jeg bruke denne på TG eller kommer jeg ikke til å holde ut? Det var den billigste skjermen jeg kom over. Den er jo drit liten Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er det noe feil i det? @Nopros Når du skriver på, forventes det at det kommer et ord etterpå for å "utfylde" ordet f.eks Hva gjør du på fritiden? Hva gjør du på, høres helt feil i mine ører. Skal jeg bruke denne på TG eller kommer jeg ikke til å holde ut? Det var den billigste skjermen jeg kom over. Den er jo drit liten Men billig Men nå kom jeg på at jeg får låne en 19" av Moget her fra forumet, da var den sorgen glemt! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nopros er du glad nå? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Antiloop er i grunn ganske digg. BTW, hvor lenge kan egg stå etter holdbarhetsdato? Har noen som gikk ut i starten av september, er de fortsatt brukbare? Tenkte på en omelett eller vafler? Egg er en av de tingene du definitivt iukke skal bruke etter holdbarhetsdato. Sikker? Jeg har hørt så mye forskjellig. Og har forskjellige erfaringer også. Egg som har vært dårlige noen uker før de gikk ut, og egg som har holdt seg i ca en måned. Egg er en av de få tingene du kan bli syk av. Jeg hadde iallefall ikke gjort det. Vurderer en øl til snacksen. Skal, skal ikke... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nopros er du glad nå? Ser fortsatt Simpsonsavataren. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nopros er du glad nå? Ser fortsatt Simpsonsavataren. F5 eventuelt CTRL + F5 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nopros er du glad nå? Ser fortsatt Simpsonsavataren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 "Yotsuba: Det er omtrent som når man var liten, og man kun fikk barnetimeposen hvis man hadde en sovepille gjemt oppi" *humre* Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så Dumle istad, men ser Simpsons nå. Lenke til kommentar
sanktbauer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ser simpsons jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg