Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hjelper ikke hva toppfarten for en moped er. Kjører man i 60, så bryter man reglene.

Mener å ha lest at det spørs. 45 km/t er vel maks på rett vei, men mener å huske at du ikke må på liv og død kjøre i 45 km/t i en nedoverbakke. Kan ta feil, though. Min går nesten 80 km/t så sant jeg kjører i en liten nedoverbakke (trenger ikke være mange vinkelgradene), og holder ikke på bremsen for å si det slik. :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det spillet synes jeg er fantastisk altså.

Cause it is. Men jeg har spilt for mye fallout. Gjort og sett det som er å gjøre og se. Vurderer heller å gi Badlands en runde, skikkelig fallout-ripoff, men fortsatt møkkakult. Problemet er at jeg ikke er i spillehumør. Jeg er rastløs som bare det. Vært det i et par dager nå, slitsomt. Ikke skjønner jeg hvorfor heller.

Lenke til kommentar
Spill Fallout 3. Hadde visst 200 timer ingame og ikke 240 som jeg sa tidligere. Men igår fant jeg jaggu et par steder jeg aldri har sett før.

Det spillet synes jeg er fantastisk altså.

Jeg har ikke spillt det på to dager :dontgetit: Må få spillt litt på det snart igjen :wee: Fantastisk spill :)

Lenke til kommentar

Noen av dere som har prøvd ut Fallen Earth? Har hørt mye bra om det, men har ikke bra nok nett til at jeg kan prøve det.

Merker selv at jeg er litt lei av Fallout 3, og har vært det lenge. Og har også gjort som deg Nyhus, prøvd det meste. Og det frister ikke å begynne på nytt igjen heller. Hmm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...