Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hjelper ikke hva toppfarten for en moped er. Kjører man i 60, så bryter man reglene. Mener å ha lest at det spørs. 45 km/t er vel maks på rett vei, men mener å huske at du ikke må på liv og død kjøre i 45 km/t i en nedoverbakke. Kan ta feil, though. Min går nesten 80 km/t så sant jeg kjører i en liten nedoverbakke (trenger ikke være mange vinkelgradene), og holder ikke på bremsen for å si det slik. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er bikerkameratene dine der i dag? Ikke der jeg satt hvertfall. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg kjeder meg. Forslag til hva jeg skal finne på? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg kjeder meg. Forslag til hva jeg skal finne på? Finne ut e-mailen til Logitech Norge? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg kjeder meg. Forslag til hva jeg skal finne på? Finne ut e-mailen til Logitech Norge? Prøvde, fikk denne: E-mail Support is Temporarily Unavailable Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Spill Fallout 3. Hadde visst 200 timer ingame og ikke 240 som jeg sa tidligere. Men igår fant jeg jaggu et par steder jeg aldri har sett før. Det spillet synes jeg er fantastisk altså. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det spillet synes jeg er fantastisk altså. Cause it is. Men jeg har spilt for mye fallout. Gjort og sett det som er å gjøre og se. Vurderer heller å gi Badlands en runde, skikkelig fallout-ripoff, men fortsatt møkkakult. Problemet er at jeg ikke er i spillehumør. Jeg er rastløs som bare det. Vært det i et par dager nå, slitsomt. Ikke skjønner jeg hvorfor heller. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Spill Fallout 3. Hadde visst 200 timer ingame og ikke 240 som jeg sa tidligere. Men igår fant jeg jaggu et par steder jeg aldri har sett før. Det spillet synes jeg er fantastisk altså. Jeg har ikke spillt det på to dager Må få spillt litt på det snart igjen Fantastisk spill Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Noen av dere som har prøvd ut Fallen Earth? Har hørt mye bra om det, men har ikke bra nok nett til at jeg kan prøve det. Merker selv at jeg er litt lei av Fallout 3, og har vært det lenge. Og har også gjort som deg Nyhus, prøvd det meste. Og det frister ikke å begynne på nytt igjen heller. Hmm. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har enda ikke rundet Fallout 3 da Målet mitt er å gjøre det denne gangen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er tydeligvis ingen som har fått med seg regelen om at man "kjører etter forholdene"... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sånt skjer når du bryter reglene! Hvilke regler? Man kan ikke kjøre i 60 km/t med en moped. Hvis den er orginal (Norsk-orginal) så er det lov jo. Men i dette tilfellet så tror jeg ikke fart har så mye å si da jeg såvidt var borti bremsen så hogg den i bakken Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er vel det at motoren ikke skal klare å få mopeden over 60, mens det er ingen lov mot at sykkelen triller i 80? Nå har jeg ikke lest alt dere har sagt, kommer bare inn med en kommentar her. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Men ser at fargoth er her, so i'll just leave this here.. Jasså? Hva om det viste seg at jeg var på nivå med Petter Solberg? Endret 28. oktober 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er vel det at motoren ikke skal klare å få mopeden over 60, mens det er ingen lov mot at sykkelen triller i 80? Nå har jeg ikke lest alt dere har sagt, kommer bare inn med en kommentar her. Har du motor på sykkelen? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 hæhæ min character jeg mekka i går tar sånn 5 sek å tegne, bokstavlig talt vi skulle ha så enkle former som mulig, men fortsatt en godt gjenkjennelig dude. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har du motor på sykkelen? Du skjønner virkelig ikke hva jeg mener, nei? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har du motor på sykkelen? Fan, ikke gjør deg dum?! La heller folk tro du er dum istedet for å åpne munnen og fjerne en vær tvil! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har du motor på sykkelen? Det er slike kommentarer som gjør frumkafeen ekstra verdt å henge i. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har du motor på sykkelen? Det er slike kommentarer som gjør frumkafeen ekstra verdt å henge i. Det er da jeg nesten begynner å grine av fortvilelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg