Deadringer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 SG1 er faen meg this shit innen scify Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 SG1 er faen meg this shit innen scifyDu taler vise ord. Firefly er forresten ikke særlig dårligere. Bare så synd de bare fikk en sesong og en film å leke seg med. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Firefly er forresten ikke særlig dårligere. Bare så synd de bare fikk en sesong og en film å leke seg med. Har hørt rykter om det, men da jeg sjekket ut serien synes jeg den var forferdelig. Klarte ikke hele første episode engang. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Firefly er fantastisk, mens SG-1 er en moraliserende barneserie tilfeldigvis satt i en sci-fi-setting, og den eneste grunnen til at så mange ser på det er at det ikke blir laget bra sci-fi annet enn i bokform. Fakta. Endret 28. oktober 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 "Yahtzee" anmelder Brutal Legend. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Grei start på kjedelig engelsk fortelling? The Apple One day, certainly not a normal day. You know why it was not a normal day? It was not a normal day because I found this apple. The apple was lying on the street like it was some kind of garbage. But it wasn’t like any other kind of garbage it was not dirty and disgusting, it was shiny and colourful, and it kind of approached me. So I took it up and laid it in my pocket. Følte at starten ble litt fucka Endret 28. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Grei start på kjedelig engelsk fortelling? The Apple One day, certainly not a normal day. You know why it was not a normal day? It was not a normal day because I found this apple. The apple was lying on the street like it was some kind of garbage. But it wasn’t like any other kind of garbage it was not dirty and disgusting, it was shiny and colourful, and it kind of approached me. So I took it up and laid it in my pocket. Følte at starten ble litt fucka "One day, certainly not a normal day." -- Slik kan det ikke starte. Du kan heller prøve med. "One day - and certainly not a normal day - i found an apple." Setingen din er ikke "ferdig" hvis du skjønner. Du gir ikke nok info i første setning. Men ser at fargoth er her, so i'll just leave this here.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Grei start på kjedelig engelsk fortelling? The Apple One day, certainly not a normal day. You know why it was not a normal day? It was not a normal day because I found this apple. The apple was lying on the street like it was some kind of garbage. But it wasn’t like any other kind of garbage it was not dirty and disgusting, it was shiny and colourful, and it kind of approached me. So I took it up and laid it in my pocket. Følte at starten ble litt fucka "One day, certainly not a normal day." -- Slik kan det ikke starte. Du kan heller prøve med. "One day - and certainly not a normal day - i found an apple." Setingen din er ikke "ferdig" hvis du skjønner. Du gir ikke nok info i første setning. Men ser at fargoth er her, so i'll just leave this here.. Takk! følte det ble litt feil, virket mye bedre slik du skrev Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Inget problem. Skulle gjerne sett over resten, men sliten etter skolen og (altfor) mye prøver denne uka. Så nå skal jeg lade batteriene. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 FAEN! TRYNA I 60km/t på veien! hold såvidt bremsen, men så var det glattere enn jeg trodde og hele dritten gikk i bakken. fikk heldigvis bare mindrebrannsår på albuen og kneet, men mopeden er det værre med.. Så og si det meste i fronten er ødelagt. Forskjermen, clutchhendelen, speil, hele styret... D: Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Tell me about it, gjorde det samme med lettsykkel før jeg ble påkjørt og den ble kasta på skraphaugen. Første natta med frost, tydligvis glatt på veiden, jeg på vei til skolen på morran og bilen foran med bråbremser for en eller annen dust som sykler rett over forgjengerfeltet Da gikk styret, clutchpedal, fothviler, blinklys og litt skraper her og der.... Endret 28. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 FAEN! TRYNA I 60km/t på veien! hold såvidt bremsen, men så var det glattere enn jeg trodde og hele dritten gikk i bakken.fikk heldigvis bare mindrebrannsår på albuen og kneet, men mopeden er det værre med.. Så og si det meste i fronten er ødelagt. Forskjermen, clutchhendelen, speil, hele styret... D: Damn it, en venn av meg sklei på lettmc idag=S Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sånt skjer når du bryter reglene! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sånt skjer når du bryter reglene! Hvilke regler? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sånt skjer når du bryter reglene! Hvilke regler? Man kan ikke kjøre i 60 km/t med en moped. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sånt skjer når du bryter reglene! Hvilke regler? Man kan ikke kjøre i 60 km/t med en moped. Kommer da ann på, topp fartsgrense er vel 50 by the book, men moped kan jo yte mer... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Noen som har en norsk e-mail til Logitech i Norge? Finner bare et telefonnummer til de i Norge Endret 28. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sånt skjer når du bryter reglene! Hvilke regler? Man kan ikke kjøre i 60 km/t med en moped. Kommer da ann på, topp fartsgrense er vel 50 by the book, men moped kan jo yte mer... Hjelper ikke hva toppfarten for en moped er. Kjører man i 60, så bryter man reglene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg