Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Fyren var jo et geni In other news, har vært utrolig stille på jobb de siste dagene, selv ikke når jeg måtte ta en restart på filserveren i går når det liksom skal være mest trafikk mot den kom det noen klager.. Skulle tro elevene her hadde sluttet å bruke PCen.. Endret 28. oktober 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 A Plan for the Improvement of English Spelling by Mark Twain For example, in Year 1 that useless letter "c" would be dropped to be replased either by "k" or "s", and likewise "x" would no longer be part of the alphabet. The only kase in which "c" would be retained would be the "ch" formation, which will be dealt with later. Year 2 might reform "w" spelling, so that "which" and "one" would take the same konsonant, wile Year 3 might well abolish "y" replasing it with "i" and Iear 4 might fiks the "g/j" anomali wonse and for all. Jenerally, then, the improvement would kontinue iear bai iear with Iear 5 doing awai with useless double konsonants, and Iears 6-12 or so modifaiing vowlz and the rimeining voist and unvoist konsonants. Bai Iear 15 or sou, it wud fainali bi posibl tu meik ius ov thi ridandant letez "c", "y" and "x" -- bai now jast a memori in the maindz ov ould doderez -- tu riplais "ch", "sh", and "th" rispektivli. Fainali, xen, aafte sam 20 iers ov orxogrefkl riform, wi wud hev a lojikl, kohirnt speling in ius xrewawt xe Ingliy-spiking werld. Lol! Er det tull, eller seriøst ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Nei er nok ikke tull. Han var en veldig humoristisk forfatter selv om han er kjent for tunge historier også. Han har noen fantastisk morsomme beskrivelser av Mississippi-elven, f.eks. "In the space of one hundred and seventy-six years the Lower Mississippi has shortened itself two hundred and forty-two miles. That is an average of a trifle over one mile and a third per year. Therefore, any calm person, who is not blind or idiotic, can see that in the Old Oolitic Silurian Period, just a million years ago next November, the Lower Mississippi River was upwards of one million three hundred thousand miles long, and stuck out over the Gulf of Mexico like a fishing-rod. And by the same token any person can see that seven hundred and forty-two years from now the Lower Mississippi will be only a mile and three-quarters long, and Cairo and New Orleans will have joined their streets together, and be plodding comfortably along under a single mayor and a mutual board of aldermen. There is something fascinating about science. One gets such wholesale returns of conjecture out of such a trifling investment of fact. - Life on the Mississippi" Endret 28. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Installing STD Kan mistolkes... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Forresten så utgår en hver side som bruker autoplay og irriterende bakgrunnstøy for min del Endret 28. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ok, så fikk jeg liv i disken fra 1995. Men tror du jeg klarer å se noe logikk i filsystemet? No sir Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva, er det ikke FAT32? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva, to timer sex på skolen? Savner å være student, jeg. Ungdomsskole ftw 1 time teori og 1 praktisk da eller? Praktisk tok jeg i går Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 http://www.kjendis.no/2009/10/28/kjendis/a...fornia/8770771/ Hadde vært mer moro om han skrev "I'll be back" eller noe, men fortsatt bra. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg fryyyyssseeerrr Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 *Kaste teppe på Kaninen* Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 *Kaste teppe på Kaninen* Pass på! Du kan treffe noen i øya! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Nei er nok ikke tull. Han var en veldig humoristisk forfatter selv om han er kjent for tunge historier også. Jo, det er tull. Det er fra et leserbrev trykket i The Economist. Endret 28. oktober 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Argh, Jeg klarer ikke å bestemme meg. Skal jeg gå for en HTC Hero, eller vente på en anne HTC android greie? Hmf.. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Noen som har en ide på hvordan jeg kan komme meg ut av klasserommet uten å få kjeft? Trenger en god unskyldning.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Lek død, burde funke greit hvis det eneste målet er å komme seg ut... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Noen som har en ide på hvordan jeg kan komme meg ut av klasserommet uten å få kjeft? Trenger en god unskyldning..Si du har hatt et syklusrelatert uhell og må skifte. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg må på do! Jeg så en kanin ute på veien! Jeg må gå å varme meg! Jeg så en søt gutt ute! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg