SpecialForce Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva er egentlig forskjellen på adult edition og de andre Harry Potter-bøkene? Forskjellen er at bokomslaget er annerledes da mange voksne følte seg litt falue over å lese en bok med "barneillustrasjoner". Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Operasjon "Get behind the darkies" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Æsj. Hadde tenkt meg på kino i dag, men ser ikke ut til at jeg rekker siste buss hjem etter den. Endret 28. oktober 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Baijs! Jeg skulle stå opp klokka fem idag for å rekke skolen, og våkner nå! Da er det like greit å gi faen! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Da blir det 4 timer i buss -.- Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Baijs! Jeg skulle stå opp klokka fem idag for å rekke skolen, og våkner nå! Da er det like greit å gi faen! HAHAHAHAHAHAHA! trodde du hadde gått jeg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg trenger glitre, bananer og kyllig, men har lite lyst å bevege meg ut av senga. Forslag til hvordan det kan løses? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg trenger glitre, bananer og kyllig, men har lite lyst å bevege meg ut av senga. Forslag til hvordan det kan løses? Et halvt gram cola. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 noen her som vil anbefale meg en restaurant med god og ikke minst fersk mat å søke lærlingplass i? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 rull ut av senga Jeg vil jo forbli i senga :| Et halvt gram cola. Haha, wtf? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Haha, wtf?Selv med laber kvalitet så hadde du blitt alt for rastløs til å bli i senga. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Selv med laber kvalitet så hadde du blitt alt for rastløs til å bli i senga. Haha, er jo ikke noen god løsning det heller, jeg vil jo være i senga. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 L4r5: Jeg hadde som oftest ikke problem og sovne etter en cola-kveld, men på "makka" så blir det noe annet...."gumle gåseegg" Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Makka oversettes til..? Cola var jo ovbious. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 A Plan for the Improvement of English Spelling by Mark Twain For example, in Year 1 that useless letter "c" would be dropped to be replased either by "k" or "s", and likewise "x" would no longer be part of the alphabet. The only kase in which "c" would be retained would be the "ch" formation, which will be dealt with later. Year 2 might reform "w" spelling, so that "which" and "one" would take the same konsonant, wile Year 3 might well abolish "y" replasing it with "i" and Iear 4 might fiks the "g/j" anomali wonse and for all. Jenerally, then, the improvement would kontinue iear bai iear with Iear 5 doing awai with useless double konsonants, and Iears 6-12 or so modifaiing vowlz and the rimeining voist and unvoist konsonants. Bai Iear 15 or sou, it wud fainali bi posibl tu meik ius ov thi ridandant letez "c", "y" and "x" -- bai now jast a memori in the maindz ov ould doderez -- tu riplais "ch", "sh", and "th" rispektivli. Fainali, xen, aafte sam 20 iers ov orxogrefkl riform, wi wud hev a lojikl, kohirnt speling in ius xrewawt xe Ingliy-spiking werld. Lol! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Thanx, amanita Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hehe, festlig at Mark Twain "fant opp" SMS-språket 100 år før mobiltelefon-generasjonen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ser sånn ut ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg