Slimda Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva, to timer sex på skolen? Savner å være student, jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 1 time teori og 1 praktisk da eller? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Blæh trøtt. Men Stephen Lynch og kaffe er en god start på dagen. np: Stephen Lynch - Down to the old pud instead Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Deilig å starte arbeidsagen med å lene seg tilbake og nyte Infected Mushroom ^^, Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 yay da har jeg vært ute å jogga i duskregnet Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 god morgon o, forumkafé! fleire enn meg som går på vgs og skal ha Operasjon Dagsverk i morgon? og fleire som meg som ikkje har skaffa seg jobb? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Operasjon Dagsverk var skikkelig tåpelig, husker jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg synes det er flott, ungdommen får en mulighet til å komme vekk ifra skolebenken og de får penger til en god sak. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 ja, enig dovito men litt frustrerande at når eg hadde tenkt å finne jobb, vart eg sjuk. Nå må eg finna ein jobb idag! *grøsse* evt. kan eg bare chille å få foreldrene mine til å betale? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 TvangsOperasjon Tvangsverk. Det mest idiotiske i det norske skoleverket. Vil jeg gi penger til en sak, så gjør jeg det av egen fri vilje. Slik tvang får da også heldigvis meg til ikke å ville gi noe som helst. Der har vi fordelen med det systemet. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg synes OD er teit. Jeg vet man støtter en viktig sak, men de er for sære. Skolegang for Jenter med en forelder i et spesifikk sted? Skolegang for funksjonshemmede i noen få utvalgte plasser? Nei takke meg til aksjoner som er mer inkluderende, som for eksempel da vi samlet inn penger til de i Phuket. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 TvangsOperasjon Tvangsverk. Det mest idiotiske i det norske skoleverket. Vil jeg gi penger til en sak, så gjør jeg det av egen fri vilje. Slik tvang får da også heldigvis meg til ikke å ville gi noe som helst. Der har vi fordelen med det systemet. Det er ikkje tvang, ein kan droppe og følge vanleg skulegong heller... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skolen og elevene la det opp som tvang. Husker selv hvordan de som nekta ble sett på som skikkelige dårlige medelever. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Hadde glemt denne herligheten. *titte på min sovende skjønnhet* Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 TvangsOperasjon Tvangsverk. Det mest idiotiske i det norske skoleverket. Vil jeg gi penger til en sak, så gjør jeg det av egen fri vilje. Slik tvang får da også heldigvis meg til ikke å ville gi noe som helst. Der har vi fordelen med det systemet. Det er ikkje tvang, ein kan droppe og følge vanleg skulegong heller... Jeg fikk merknader både på barne og ungdomsskole da jeg ikke ville og heller ville følge normal undervisning -_-" Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hadde glemt denne herligheten.*titte på min sovende skjønnhet* De har konsert på Samfundet på fredag (Trondheim) Endret 28. oktober 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Trondheim blir litt langt unna dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Plan for dagen: Rydde, rydde og rydde enda litt mer. Surfe random rundt på nettet, og så vurdere om jeg gidder å gjøre noe fornuftig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sitter å vurderer å bestille meg en HTC Hero... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) TvangsOperasjon Tvangsverk. Det mest idiotiske i det norske skoleverket. Vil jeg gi penger til en sak, så gjør jeg det av egen fri vilje. Slik tvang får da også heldigvis meg til ikke å ville gi noe som helst. Der har vi fordelen med det systemet. Det er ikkje tvang, ein kan droppe og følge vanleg skulegong heller... Jeg ser hva du skriver, men jeg er ikke enig. Når jeg var i grunnskolen var det enten jobbe, eller jobbe. Siden jeg av prinsipp var imot det allerede da, så var mor mi så forståelsesfull at hun bare betalte de pengene vi ble tvingt til å levere på skolen. Og det er også noe i det Slimda skriver: Skolen og elevene la det opp som tvang. Husker selv hvordan de som nekta ble sett på som skikkelige dårlige medelever. Endret 28. oktober 2009 av SnittLeif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg