Eirik Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Såklart. Spiller heller vinyl enn cd. Syns forøvrig Animals eller Atom Heart Mother er best Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Om man bare skal name-droppe slik helt uten mål og mening kan man i i det minste gjøre det med et band som det kanskje finnes noen som ikke har hørt om. Endret 27. oktober 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jaha Har blant annet denne her jeg. Siden dere snakker om Pink Floyd altså. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har sølt vann på bøkene mine... Kjempelurt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Om man bare skal name-droppe slik helt uten mål og mening kan man i i det minste gjøre det med et band som det kanskje finnes noen som ikke har hørt om.Jeg hører på band som ikke eksisterer enda, jeg. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Om man bare skal name-droppe slik helt uten mål og mening kan man i i det minste gjøre det med et band som det kanskje finnes noen som ikke har hørt om. Hvis du vil det så. Ween <3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har blant annet denne her jeg. Siden dere snakker om Pink Floyd altså. Å ha bildeLPene er jo faktisk litt fett selv for meg som ikke liker PF. Sjeldent jeg ser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Men har dere faktisk platespiller? Klart jeg har. To stk til og med Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja, ikke sant. Jeg har ikke åpnet mine engang da. Har blant annet Bob Marley, The Beatles og Kiss i bildeLP. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Klart jeg har. To stk til og med Jeg og, men bare en forsterker. Har en hos mamma og en hos pappa. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har blant annet Bob Marley, The Beatles og Kiss i bildeLP. Now thats awesome. "Eneste" jeg har i bildeLP er Iron Maiden. Skulle gjerne hatt Appetite for Destruction og Jazz på bildeLP da det er de to jeg hører mest på. Men å ha de i veldig tidlig opplag er heller ikke noe å klage på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Aww, jeg vil også ha bildeLP. Nærmeste jeg kommer er LPer i forskjellige farger. En med Jokke og Tourettes i blå f.eks. Samt en med Ida Maria, også i blå Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nei, det er det absolutt ikke. Jeg gleder meg til jeg finner et sted jeg vil bo en god stund, så kan jeg endelig få ordna mitt eget rom med vinyl. Det at man bor vegg-i-vegg med hun man leier av er ikke optimalt med tanke på at man gjerne vil høre på musikk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Det at man bor vegg-i-vegg med hun man leier av er ikke optimalt med tanke på at man gjerne vil høre på musikk. Kjenner den, hadde tilsvarende problem med musikk generelt da jeg bodde i oslo. I mine øyne(ører) blir stort sett musikk bedre og bedre jo høyere det spilles og det funka dårlig i kjellerleiligheten. Men der jeg bor nå kan jeg heldigvis kline anlegget i gir fram til trommehinnene sprenger. edit: Awesome! Torture Division lar meg handle bandmerch på krita. Hvor fett ekke det. Endret 27. oktober 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Smertestillende er om nom Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har et stort skap fullt av LP'er Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg får masse vinyl, så lenge jeg lover å rippe de ^^ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har 10-12 LP-er tror jeg, og flere av de er BildeLP'er. Har tilogmed en som er clear. Har også 2 stk som er formet som et sagblad. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Rub it in. Oh well, jeg har Daft Punk. Det holder egentlig i massevis Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tjohei. huhei, hvor det går. Snart er det nytt år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg