kanin333 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Spiser gulerøtter og sjokolademuffins nå Klarte å søle masse vann i sekken da.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 du må kutte ut brusen også da sjur Vil ikke. Jeg er alt for glad i Cola og Fanta Lemon Pytt i panne og annen ferdiglaget/frossen mat er like ille som junkfood. Er nesten bare salt og sukker i disse rettene man bare varmer opp. Mikrobølgeovn dreper det meste av næringsstoffer (aminosyrer) i mat (brød også), så man sitter igjen med bare de usunne tingene. Vel, nå steker jeg tross alt pytt i pannen da, og spiser ikke mikromat Prøver å spise mer hvitt kjøtt, men kyllingkjøttboller og kyllingkjøttdeig har en helt jævlig smak og jeg klarer ikke tilberede en kyllingfilet uten at det enten smaker salmiakk eller påppkårn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvor jobber du nå Egil? Fremdeles samme plassen. =/ Åpnet ikke så alt for mange dører å få fagbrevet. Men driver og søker enda. =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hurra, jeg er helt ødelagt i ene armen, og jeg må løfte ned 3 maskiner som står på en hylle helt oppunder taket, så jeg får sjekke modellnummeret, og hva slags minne de bruker.. Hvis jeg ikke mister noen av de maskinene i gulvet er det et under To much fap mister.. Har satt foten ned mot pulverkaffe iallefall og tatt med meg pressekanne på jobb og deilig kaffe ifra Stockfleths. Betaler faen meg ikke 30 mindre i lønn for å få drikke stygg kaffe som smaler asfalt og blir traktet på en trakter som er helsefarlig siden kokka selv ikke orker å gjøre den rent. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Håper Amentio er raske til å sende ut pakker. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå bruker jeg vanligvis å ha dobbel/trippel espresso oppi latten min, så jeg ser ikke helt problemet. Da er det ikke latte lenger, da blir det en eller annen cappuccinoish shiz hvor kreatoren har misforstått greia med melkeskum. Hurra, jeg er helt ødelagt i ene armen Kjøp sportsteip og stram inn der det gjør vondt. Er det i en muskel, stram over leddet og senene nedenfor muskelen. Problem solved. Kroppen din blir slitt ned og ødelagt etter litt tid, men pytt pytt. Jeg er på god vei allerede og jeg klager ikke. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Da er det ikke latte lenger, da blir det en eller annen cappuccinoish shiz hvor kreatoren har misforstått greia med melkeskum. Nah. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg drakk iste en liten periode 3-5 dager så sluttet jeg med det også nå er det kun vann, kaffe og melk ( jo øl og sprit også, men det er i helgene) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Pink Floyd <3 Is the lame Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Pink Floyd <3 Floyd er koselig. Kjøpte The Wall på vinyl her om dagen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 På seg selv kjenner en andre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det er jo uten tvil Dark Side of The Moon som er best, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Har både Dark side of the moon, wish you where here og the wall på vinyl hjemme. edit: nei nå tror jeg at jeg blander litt her med albumtittel Endret 27. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har The Wall, Wish you were here, Dark side of the moon og en til på vinyl hjemme Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Men har dere faktisk platespiller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Platespiller har jeg vettu og 2-300 plater liggende. edit: eller rettere sagt det er lillebror som har den installert i hula si. Endret 27. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jepp. Tror den er kobla til tv-høytalerne, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Men har dere faktisk platespiller? Platespiller rocker. Skal lete lenge etter mer kos enn Queen - Jazz sprakene ut av stereoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg