Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lars: Jeg sluttet å drikke brus, ikke slutt med alt med en gang, drikk noe som en overgang feks. Iste eller noe så blir det ikke så hardt.

Iste er stort sett like ille. 11% sukker i den også akkurat som både juice og brus.

Neste prosjektet mitt blir å slutte med røyken også. Den tror jeg kommer til å bli hard. :p

Men jeg må vel snart slutte. Røyk fører så lite godt med seg liksom. Joda, det er sosialt. Joda, det er godt. Men hoster en del for tida og sånn og røyken hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Da jeg slutta med brus gjorde jeg det slik at jeg drakk mye vann og heller ga meg selv en brusboks i uka (på lørdag f.eks). Funka det. Etter 3 uker var suget borte.

Skal ha som nyttårsforsett å droppe godteri og brus i et helt år :) Men da er det lov med potetgull :p

Lenke til kommentar
Skal ha som nyttårsforsett å droppe godteri og brus i et helt år :) Men da er det lov med potetgull :p
Nyttårsforsett funker av erfaring ganske dårlig. Hva med å starte nå? Jeg laget akkurat en tråd i helsedelen. Meld deg på der da vel. Jeg trenger litt moralsk støtte.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Lars: Jeg sluttet å drikke brus, ikke slutt med alt med en gang, drikk noe som en overgang feks. Iste eller noe så blir det ikke så hardt.

Jeg sluttet også å drikke brus, kun juice på denne mannen.

(Drikker kun brus når jeg er til sjølingan)

Lenke til kommentar

Cold turkey is the only way to quit ;)

Jeg spiser ca aldri snop lenger. Nå og da, hovedsaklig nå etter at jeg var i Syden og kjøpte Mariannedrops på tax-free-en, spiser jeg det, men så går jeg noen måneder uten det igjen.

Passer meg bra. Junk spiser jeg nesten ikke (om da ikke pytt i panne regnes som junk, jeg regner det ikke som det, men vet aldri med folk) og ei heller snacks. Brus derimot. Omnomnom ^^

Drikker uhorvelige mengder brus, vann og saft om dagen :p

Lenke til kommentar

Pytt i panne og annen ferdiglaget/frossen mat er like ille som junkfood. Er nesten bare salt og sukker i disse rettene man bare varmer opp. Mikrobølgeovn dreper det meste av næringsstoffer (aminosyrer) i mat (brød også), så man sitter igjen med bare de usunne tingene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...