Aleks Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fikk nesten tårer i øya^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det er synd og skam å se hvor lavt Mess-TV har sunket de siste årene. Jeg husker fortsatt hvordan det var i starten, og jeg lever fortsatt ved eden jeg sverget om å aldri sende inn meldinger til andre programmer enn dem (noe jeg uansett ikke får gjort for jeg har sperra abonnementet mitt mot å sende meldinger til firesifra nummer siden jeg ikke eier beherskelse). Jeg savner de gode, gamle programlederne Anyways, jeg har ikke godt av PC I sted satte jeg på vann til koking, gikk bort til PCen for å sjekke noe og kom på nå nettopp at jeg hadde ei gryte med vann stående på ei plate på full guffe. Kommer inn dit, kjøleskapet er unormalt varmt, det er ikke vann i kjelen og det ryker. Flink Sjur Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tenkte jeg skulle starte med en kampsport... Hva ville dere valgt mellom Kali Sikaran, sinshou og Brasiliansk jiu jitsu? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tips. Sett på et par minutters alarm på telefonen ellerno. Det gjør jeg hver gang jeg putter noe i ovnen. Aldri mer svartbrent pizza. Tenkte jeg skulle starte med en kampsport...Hva ville dere valgt mellom Kali Sikaran, sinshou og Brasiliansk jiu jitsu? Capoeira. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Såg på den, men valgte den bort. Den apellerte ikke så mye egentlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kjenner ikke til de andre, men holdt selv på med TaeKwonDo en periode. Var ganske gøy, egentlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Timesalg på netshop today! Den kommer til å svi på kontoen.. Stod opp i stad av den grunnen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Akkurat nå heller det mest mot Sanshou. Det litt som kickboxing, men med innslag av bryting og submission Endret 27. oktober 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tips. Sett på et par minutters alarm på telefonen ellerno. Det gjør jeg hver gang jeg putter noe i ovnen. Aldri mer svartbrent pizza. Tenker ikke over sånt Skulle ikke engang gjøre noe annet enn å kopiere noen filer, så skulle jeg tilbake til kjelen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Det er synd og skam å se hvor lavt Mess-TV har sunket de siste årene. Jeg husker fortsatt hvordan det var i starten, og jeg lever fortsatt ved eden jeg sverget om å aldri sende inn meldinger til andre programmer enn dem (noe jeg uansett ikke får gjort for jeg har sperra abonnementet mitt mot å sende meldinger til firesifra nummer siden jeg ikke eier beherskelse).Jeg savner de gode, gamle programlederne Synd, for de har visst laggt ned dritet etter det jeg har forstått Endret 27. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vel, sånn som det har vært siden 2005, så bryr jeg meg egentlig ikke Men som sagt, de første åra var gull. Pupper, hotte jenter, Kjell G fra Infinity, kule videoer og stunts, samt at det var relativt lett å oppdrive personalia på alle som jobba der. Jeg begynte å henge på Undernet kun pga. en av programlederne Og de to kuleste homsene jeg har sett på TV, var også der, og jeg og venna mine pleide å legge oss rundt midnatt, stå opp når det begynte, se på det til lokal-tven kicka inn fem på sju, sove en halvtime til og så gå på skolen. Var epic Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hurra, jeg er helt ødelagt i ene armen, og jeg må løfte ned 3 maskiner som står på en hylle helt oppunder taket, så jeg får sjekke modellnummeret, og hva slags minne de bruker.. Hvis jeg ikke mister noen av de maskinene i gulvet er det et under Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 God morgen alle sammen. Sitter her med mårrans tryne å venter på at kaffen er ferdig sånn at man kan ta en mårrans røyk. Hva skjer ellers utover det norske land? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg sitter på jobb og har sittet her siden 07.30 og skal sitte til 17.00. "Koser" meg med kaffe jeg også. Xtra pulverkaffe grunnet dårlig økonomi, så en må venne seg litt til smaken. Blir vel på butikken for å få kjøpt noe pålegg til brødskivene jeg har liggende, etterpå. Og gleder meg ellers til å komme hjem og få testet Torchlight. ^^, Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvor jobber du nå Egil? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg sitter og spiser pølser i timen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg sitter og spiser pølser i timen Perverst Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg sitter og spiser pølser i timen Jeg spiser ingenting :/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg sitter her og venter på lunsj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg