Schnell Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Stonemeister: ja i know... Eg tenkte at når eg ikkje kom inn på 1 og 2 vala sidan deivar for vanskelege for meg, så kom eg inn på 3 valet!! fattar ikkje kva eg tenkte på!!! eplfe; ja eg kunne tenkt meg å tatt fri for alltid frå skulefaen men faren min tvingar megtil å gå fattar ikkje vitsen, eg skal bli bonde uansett Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 eplfe; ja eg kunne tenkt meg å tatt fri for alltid frå skulefaen men faren min tvingar megtil å gå fattar ikkje vitsen, eg skal bli bonde uansettJordbruksskole? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ble tydeligvis litt stille her.. :s Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sukk. Tårer i øynene. Scrubs. Det var den episoden hvor Laverne dør Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sukk. Tårer i øynene. Scrubs. Det var den episoden hvor Laverne dør Jeg vet... kom et lite drypp fra meg også... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Sukk. Tårer i øynene. Scrubs. Det var den episoden hvor Laverne dør Dumme damen. Episoden der Cox tar livet av tre stykker, derimot ... Endret 31. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det er så ufattelig trist akkurat den episoden der, og verden er urettferdig. Jeg vet at det bare er en tv-serie, men det gjør det ikke mindre trist. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Hvem er Laverne? Den kristne sykepleieren. Ammagad. Jeg bestile billett til Oslo i dag. Lander på Gardermoen i fire-tiden på mandag den 11 februar, og så er det The Cure! :love: :love: Endret 31. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvem er Laverne? Den fargede fruen i resepsjonen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Er ikke heeelt inne i scrubs-verdenen. Ser på House jeg. Og battlestar galactica. Lite serier ellers. Fikk noia for serier etter at lillesøster var hekta på Sunset Beach og så hver eneste episode i stua hjemme HVERRRRRR dag i mange måneder. Det er den treigeste serien noensinne..kunne ta sånn 3 uker før en storyline var ferdig. Endret 31. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Two and a Half men er yndlingsprogrammet mitt. Det er win! Elsker det Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva var det egentlig som gjorde at laverne døde? XD i spoiler plx.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva var det egentlig som gjorde at laverne døde? XD i spoiler plx.. Koma etter bilulykke. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 God Ettermiddag. Noen som er gode på albansk? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ah..den klassiske måten for serier å ta livet av chars når noen vil slutte i serien. Bilulykke eller bussulykke (hvis mange slutter samtidig)..som i Hotel Cæsar. Utrydda halve casten på en episode. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Ah..den klassiske måten for serier å ta livet av chars når noen vil slutte i serien. Bilulykke eller bussulykke (hvis mange slutter samtidig)..som i Hotel Cæsar. Utrydda halve casten på en episode. Scrubs Sesong 7 spoiler: Skuespilleren som spilte Laverne kommer jo tilbake som en sykepleier(som JD kaller LaverneAgain(elns)) Endret 31. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Eller som når plottet tok livet av Rene i 'Allo, 'allo. Så dukket han opp noen episoder senere som sin egen tvillingbror. Endret 31. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Woah. Så ufattelig ulogisk. :-| Lenke til kommentar
GeO Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Eller som når plottet tok livet av Rene i 'Allo, 'allo. Så dukket han opp noen episoder senere som sin egen tvillingbror. Plottet gikk vel ut på at han faket sin egen død, og at han SPILTE sin egen tvillingbror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg