Datasmurf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 mMmm ... Brothers in Arms. Flott sang å stå opp til. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 mMmm ... Brothers in Arms. Flott sang å stå opp til. Eller ikke. Har den som alarmlyd. Får med meg ca 5 sekunder av sangen hver dag xD Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 jeg har no random jazz greie på telefon som var der fra før av. hater den lyden, men jeg står opp i det minste Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har default nokia ting som er helt grusomt, er redd jeg ikke ville våknet av noe som faktisk var bra Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har gått til innkjøp av en alarm som heter sonic bomb. Følger til å med med en vibrator om ikke lyden var nok Vekker hele bygget med den Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 mMmm ... Brothers in Arms. Flott sang å stå opp til. Eller ikke. Har den som alarmlyd. Får med meg ca 5 sekunder av sangen hver dag xD Altså, jeg våkner av meg selv, ikke av musikken jeg hører på, og jeg våkna i sted til Private Investigations, men jeg sto opp til Brothers in Arms ^^ Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Timesalg på netshop today! Den kommer til å svi på kontoen.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Faen, det må jo bli dyrt. håper bare stipendet har kommet. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Bruker All That Remains som min vekkrklokke. Er merkelig bra, så lar den gå til den slutter og står deretter opp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tempting, jeg vil egentlig ikke vite om sånt. Jeg eier ikke beherskelse når det kommer til salg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som noen gang har vunnet noe på megaquiz som går på tvnorge? Alle instinkter sier at det er stor scam, men de er gode til å overbevise^^ Er ikke over 18 da, som jeg regner med man må være for å delta. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som noen gang har vunnet noe på megaquiz som går på tvnorge? Alle instinkter sier at det er stor scam, men de er gode til å overbevise^^ Er ikke over 18 da, som jeg regner med man må være for å delta. Det man vinner der, er vel som regel ikke verdt den tekstmeldinga du betaler i dyre normer for Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Betaler lett 30 kroner for 150 000 skattefrie kroner Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Betaler lett 30 kroner for 150 000 skattefrie kroner Ja, men hva er oddsen for at du vinner det ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 I følge hun som vaser ivei på tv så er det bare 14 som har deltatt til nå. Har egentlig folk lov til å lyve om sånne resultater på tv? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 I følge hun som vaser ivei på tv så er det bare 14 som har deltatt til nå. Har egentlig folk lov til å lyve om sånne resultater på tv? Tro meg, de lyger hele tiden for å få penger, f.eks sånne chatter (MessTV,Sonen) Så sier de at de ikke har fått inn svaret i en halv time, men sannheten er jo at de gjemmer den som tar det rette svaret i en halv time elns. slik at de får inn mere penger Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Sånt burde strengt tatt ikke vært lov. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Sånt burde strengt tatt ikke vært lov. Jeg synes ikke det nei Men de får nu bare holde på, jeg er ikke så dum at jeg deltar så Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Sånt burde strengt tatt ikke vært lov. Jeg synes ikke det nei Men de får nu bare holde på, jeg er ikke så dum at jeg deltar så Hun har syke skills på å bruke en time på noe som kunne vært sagt på noen sekunder da:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg