Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir kyllinglår og ris som blir nattmaten i kveld/natt. Sitter emd en cola nå og skal kansje spille litt mer wreslingspill før nattmaten tas fatt på. Det er forøvig bare å koke opplitt vann og ris samt kjøre kyllinglårene i micro så det er ikke mye å ta fatt på. Har lagd noen wreslere jeg liker godt på spillet så må kansje prøve noen kamper til i løpet av kvelden.

Og hva med resten av forumkafefolket?

Lenke til kommentar

Våknet nå for en halvtime siden, og innser nå at denne natta er og blir et tapsprosjekt. Kommer til å lage meg pytt i panne, pølser, bacon og egg om noen timer, sikkert. Og så blir det en times gåtur etterpå. Må ha brus, og bensinstasjonen er et stykke unna.

Lenke til kommentar
Åh, ikke snakk om mat. Jeg er så drøyt sulten, men får ikke mat før halv 9 i morgen. Sovehh.

Beklager, var ikke meningen å friste deg. Sov søtt.

PS: Synes du hadde finere nick før.

Våknet nå for en halvtime siden, og innser nå at denne natta er og blir et tapsprosjekt. Kommer til å lage meg pytt i panne, pølser, bacon og egg om noen timer, sikkert. Og så blir det en times gåtur etterpå. Må ha brus, og bensinstasjonen er et stykke unna.

Kaller du det et tapsprosjekt?

Lenke til kommentar

DemonFudge

Får håpe du drømmer noe spennende da. Forleden drømte jeg noe om at et digert innsekt kom flyvende mot meg så jeg langet ut med albuen og smalt den rett i veggen so tilfeldigvis er av mur... :cry: Våknet ganske brått da!

Jeg har aldri hatt et fint nick. Kreativt, derimot!

Clvn skylder meg forresten en kebab.

Hversin smak. Hva kommer det du har nå av?

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt et fint nick. Kreativt, derimot!

Clvn skylder meg forresten en kebab.

Teknisk sett skylder jeg deg en halv kebab, men la gå. Du skal få en kebab!

Glimti: Ida tapte i ett eller annet msn-spill, om jeg ikke husker feil. Prisen for tap var bytte av nick.

Lenke til kommentar
Får håpe du drømmer noe spennende da.

I natt drømte jeg at jeg var på motorsykkeltur i Alpene. Så stoppa jeg et sted bare for å kunne se på utsikten. Plutselig kommer det en fyr bort til meg, stirrer på meg, og spytter meg i trynet. Så våkna jeg.

Det var jo lucid dreaming til og med. :hrm:

Lenke til kommentar
Får håpe du drømmer noe spennende da.

I natt drømte jeg at jeg var på motorsykkeltur i Alpene. Så stoppa jeg et sted bare for å kunne se på utsikten. Plutselig kommer det en fyr bort til meg, stirrer på meg, og spytter meg i trynet. Så våkna jeg.

Det var jo lucid dreaming til og med. :hrm:

Drømte et eller annet om en pønker som jeg reket sammen med. Husker ikke alltid drømmene mine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...