Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er fra bunn av ja, men av og til referansebilder for detaljer osv på hvordan ting eventuellt ser ut.

Edit: og denna uka har jeg to stk lærere der ene jobber på noe på cartoon network, og har jobba på pixar, mens han andre var med å lage coraline. ^^

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Mannen går jo på tegneskole så NOE må de vel lære ;)

Jeg ble litt sjokka idag, fant ut at PEARL JAM har gitt ut en helt ny plate. Og det var det dama som kjørte meg hjem fra jobb som sa, og hadde den i bilen, så jeg fikk låne. Var vel fan i grunge-tida midt på 90-tallet engang. Spennende å høre hva som har skjedd siden da.

Lenke til kommentar

Du har ikke googla hardt nok :)

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/589390.html

Neida, har brukt gamefaqs til spillguider i mange år, jeg. Går alltid dit når jeg lurer på noe med et spill, eller trenger walkthrough fordi jeg sitter fast. De har et sinssvakt arkiv.

Kikk på gamespot game guide, de er HTML baserte med masse pene bilder istedet for bare en vegg av tekst.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Pearl Jam må høres ut, vil du si at de er på nivå med nirvana?

Har du virkelig ikke hørt om Pearl Jam? De hadde sin storhetstid samtidig som Nirvana, men er ikke så hardt.

Ten var den STORE gjennomslagsplata som gjorde de til megastjerner, og alle ville se ut som Eddie Vedder (lyst, halvlangt hår og stygge klær).

Monsterhits inkluderer Jeremy, I'm Alive. Youtube dem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Du har ikke googla hardt nok :)

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/589390.html

Neida, har brukt gamefaqs til spillguider i mange år, jeg. Går alltid dit når jeg lurer på noe med et spill, eller trenger walkthrough fordi jeg sitter fast. De har et sinssvakt arkiv.

Kikk på gamespot game guide, de er HTML baserte med masse pene bilder istedet for bare en vegg av tekst.

Tusen takk:)

Denne siden skal i mine bokmerker

Shikaru: Måtte snoke litt på devianart jeg å. Sinnsykt brae tegninger du har tegnet..

Lenke til kommentar

Har du virkelig ikke hørt om Pearl Jam? De hadde sin storhetstid samtidig som Nirvana, men er ikke så hardt.

Ten var den STORE gjennomslagsplata som gjorde de til megastjerner, og alle ville se ut som Eddie Vedder (lyst, halvlangt hår og stygge klær).

Trodde det var Black Betty de var mest kjent for :hmm:

Lenke til kommentar
ja da er det "litt" som er feilen der :p

TTT (Ting Tar Tid) :)

trur jeg setter på The Office og filker med litt character design. driver med det i timen nå også, men noe litt på sia er også greit å styre med (selv om jeg kom hjem for en halvtime sia :p )

hehe, sier noe der:P

Nei har faktisk ikke det er veldig gamle karn da så får skylde på det:P men har hørt en del på Nirvana så tror jeg skal starte å høre litt Pearl Jam;)

Tid for å sove, god natt alle sammen!;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...