Shikaru Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 da har jeg joina 11 second club i håp om at jeg skal greie å lage noe uta en av lydfilene. http://www.11secondclub.com/ Lenke til kommentar
sanktbauer Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 virker som om du er nokså skilla på tegning, har du laget de greiene på devianart selv uten noe utgangsbildet. Helt fra scratch liksom? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) er fra bunn av ja, men av og til referansebilder for detaljer osv på hvordan ting eventuellt ser ut. Edit: og denna uka har jeg to stk lærere der ene jobber på noe på cartoon network, og har jobba på pixar, mens han andre var med å lage coraline. ^^ Endret 26. oktober 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Mannen går jo på tegneskole så NOE må de vel lære Jeg ble litt sjokka idag, fant ut at PEARL JAM har gitt ut en helt ny plate. Og det var det dama som kjørte meg hjem fra jobb som sa, og hadde den i bilen, så jeg fikk låne. Var vel fan i grunge-tida midt på 90-tallet engang. Spennende å høre hva som har skjedd siden da. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har spillt RTW hele dagen å enda skjønner man ikke halvparten av spillet. Har 2 byer som går i minus hele tia, Frustrerende. Noen plass på nett man kan få en liten gjennomføring av spillet? Har googlet som bare det men finner ingen walktrough Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Du har ikke googla hardt nok http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/589390.html Neida, har brukt gamefaqs til spillguider i mange år, jeg. Går alltid dit når jeg lurer på noe med et spill, eller trenger walkthrough fordi jeg sitter fast. De har et sinssvakt arkiv. Kikk på gamespot game guide, de er HTML baserte med masse pene bilder istedet for bare en vegg av tekst. Endret 26. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
sanktbauer Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 nice! skulle gjerne hatt litt mer skills i ps, men har alfor dårlig toldmodighet til å lære meg det så det får nok være en drøm:P Pearl Jam må høres ut, vil du si at de er på nivå med nirvana? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 bare fikle rundt fordi du har lyst det. ikke vits å prøve å bli god om du ikke har lyst Lenke til kommentar
sanktbauer Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det har jeg faktisk gjort litt, men husker aldri hva jeg nettopp gjorde. Så får på en måte ikke lært meg så mye:P Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Har 2 byer som går i minus hele tia, Frustrerende. Det må man egentlig bare regne med, om man driver med noen som helst slags form for rask ekspansjon. Krig koster. Endret 26. oktober 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 ja da er det "litt" som er feilen der TTT (Ting Tar Tid) trur jeg setter på The Office og filker med litt character design. driver med det i timen nå også, men noe litt på sia er også greit å styre med (selv om jeg kom hjem for en halvtime sia ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Pearl Jam må høres ut, vil du si at de er på nivå med nirvana? Har du virkelig ikke hørt om Pearl Jam? De hadde sin storhetstid samtidig som Nirvana, men er ikke så hardt. Ten var den STORE gjennomslagsplata som gjorde de til megastjerner, og alle ville se ut som Eddie Vedder (lyst, halvlangt hår og stygge klær). Monsterhits inkluderer Jeremy, I'm Alive. Youtube dem. Endret 26. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Du har ikke googla hardt nok http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/589390.html Neida, har brukt gamefaqs til spillguider i mange år, jeg. Går alltid dit når jeg lurer på noe med et spill, eller trenger walkthrough fordi jeg sitter fast. De har et sinssvakt arkiv. Kikk på gamespot game guide, de er HTML baserte med masse pene bilder istedet for bare en vegg av tekst. Tusen takk:) Denne siden skal i mine bokmerker Shikaru: Måtte snoke litt på devianart jeg å. Sinnsykt brae tegninger du har tegnet.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Pearl Jam må høres ut, vil du si at de er på nivå med nirvana? Har du virkelig ikke hørt om Pearl Jam? De hadde sin storhetstid samtidig som Nirvana, men er ikke så hardt. Ten var den STORE gjennomslagsplata som gjorde de til megastjerner, og alle ville se ut som Eddie Vedder (lyst, halvlangt hår og stygge klær). Monsterhits inkluderer Jeremy, I'm Alive. Youtube dem. Trodde det var Black Betty de var mest kjent for Lenke til kommentar
sanktbauer Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 ja da er det "litt" som er feilen der TTT (Ting Tar Tid) trur jeg setter på The Office og filker med litt character design. driver med det i timen nå også, men noe litt på sia er også greit å styre med (selv om jeg kom hjem for en halvtime sia ) hehe, sier noe der:P Pearl Jam må høres ut, vil du si at de er på nivå med nirvana? Har du virkelig ikke hørt om Pearl Jam? De hadde sin storhetstid samtidig som Nirvana, men er ikke så hardt. Ten var den STORE gjennomslagsplata som gjorde de til megastjerner, og alle ville se ut som Eddie Vedder (lyst, halvlangt hår og stygge klær). Monsterhits inkluderer Jeremy, I'm Alive. Youtube dem. Nei har faktisk ikke det er veldig gamle karn da så får skylde på det:P men har hørt en del på Nirvana så tror jeg skal starte å høre litt Pearl Jam;) Tid for å sove, god natt alle sammen! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Trodde det var Black Betty de var mest kjent for Kan det hende du blander Pearl Jam og Ram Jam nå? Endret 26. oktober 2009 av Daniel Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Start med Ten hvertfall, den har nesten bare gromlåter en hel generasjon identifiserte seg med. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Trodde det var Black Betty de var mest kjent for Kan det hende du blander Pearl Jam og Ram Jam nå? Haha, det jeg gjør...uff. Kanskje jeg bør tenke på senga mi xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Haha, det jeg gjør...uff. Kanskje jeg bør tenke på senga mi xDÅ tenke på den hjelper fint lite. Kanskje det hjelper mer å faktisk legge seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg