Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom på en til! Vi befinner oss fremdeles på samme skole da 2 kompiser av meg sitter inne på et rom og gamer, da den ene driter seg ut og den andre sier haha nå bæsja du på leggen, eller noe lignende. Dette førte da til videre fundering om hvordan det egentlig er å bæsje på leggen. Noen minutter senere befinner begge seg på toalettet der den ene bæsjer på leggen til den andre. Bokstavelig talt.

Jeg gjentar min tidligere post - hva i helv.... :dontgetit:

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar
Kom på en til! Vi befinner oss fremdeles på samme skole da 2 kompiser av meg sitter inne på et rom og gamer, da den ene driter seg ut og den andre sier haha nå bæsja du på leggen, eller noe lignende. Dette førte da til videre fundering om hvordan det egentlig er å bæsje på leggen. Noen minutter senere befinner begge seg på toalettet der den ene bæsjer på leggen til den andre. Bokstavelig talt.

hahahaha, sick skole du gåt på ass aleksmy! xD

Endret av sanktbauer
Lenke til kommentar

Skolen er ganske syk ja. Tror ikke det er eneste 2. klassing på skolen som ikke har fått en ufrivillig finger opp i rompa av en annen gutt^^ Var ganske disturbing første gangen, nå gjør det bare vondt :)

Lenke til kommentar
Jeg ser bare mer og mer fram til eventuelle møter jeg :D Men nå må jeg gå, hade :) Se ferdig enda en Sopranos episode :fun:

Sov godt! :)

@Aleksmy!, jeg sier som Mr.Graves, hva i hell.... :dontgetit:

EDIT: Uhm forumtreff? Hehe kanskje :ninja:

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Skolen er ganske syk ja. Tror ikke det er eneste 2. klassing på skolen som ikke har fått en ufrivillig finger opp i rompa av en annen gutt^^ Var ganske disturbing første gangen, nå gjør det bare vondt :)

ahhaahahahaha:P crazy folk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...