Nopros Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I dag har vært en skummel dag, jeg har sett en penis som har blitt klippet i. Ikke nok med det ble mobildekslet mitt brukt som penisring av to kamerater En kompis på skolen min tok en annen sin mobil opp i rompa si og ringte til den^^ Dette ble etterfulgt av et smerterop. Kompisen min vaska mobilen etterpå som gjorde at den ble ødelagt ^^, Edit: utifra smileyen regner jeg med at du kødder? Faktisk ikke, vi satt og spillte COD og før jeg visste ordet av det.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Bytte tema? NAO?! Hva i huleste kan toppe mobiler i ræva som også blir brukt som penisringer? Mye! Hva har folk gjort idag da? Bortsett fra å stappe mobiler i røven. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I dag har vært en skummel dag, jeg har sett en penis som har blitt klippet i. Ikke nok med det ble mobildekslet mitt brukt som penisring av to kamerater Håper ikke det var IRL Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Bytte tema? NAO?! Hva i huleste kan toppe mobiler i ræva som også blir brukt som penisringer? Mye! Hva har folk gjort idag da? Bortsett fra å stappe mobiler i røven. Gjemt meg for noen jenter Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I dag har vært en skummel dag, jeg har sett en penis som har blitt klippet i. Ikke nok med det ble mobildekslet mitt brukt som penisring av to kamerater En kompis på skolen min tok en annen sin mobil opp i rompa si og ringte til den^^ Dette ble etterfulgt av et smerterop. Kompisen min vaska mobilen etterpå som gjorde at den ble ødelagt ^^, Edit: utifra smileyen regner jeg med at du kødder? Faktisk ikke, vi satt og spillte COD og før jeg visste ordet av det.. Tegn det i paint. Hvordan trer man en mobil innpå en penis? Jeg ser det ikke for meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 En annen kompis av meg stakk enden på en vannpipeslange opp i rompa mens en annen blåste vannpipe røyk inn^^ var sinnsykt gøy å se på. Var også en spessiel lukt når han prompet etterpå. Veldig fristende å si hvem denne personen er men det får bli. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Mista www.bimmers.no signaturen min.... Foresten dere burde sjekke bimmers.no siden det er så sannsynelig at jeg bruker siden som "firmaet" mitt og ja så klart siden jeg veit om siden så er det nok stooor reklamasjon for "(kremt)firmaet" mitt... Lol ! Nevnte jeg bimmers.no foresten? bimmers.no d r dr d skjer bimmers. bim bim bimmmm ! (For og ikke virke som en komplett idiot så er det sånn man prater om man tar et par red bull første økt om mårran)( SEEE : Se selv her ! (REDBULL)) Endret 26. oktober 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I dag har vært en skummel dag, jeg har sett en penis som har blitt klippet i. Ikke nok med det ble mobildekslet mitt brukt som penisring av to kamerater Håper ikke det var IRL Oh yes, så ikke så ille ut da bare ett rødt kutt langs høyresiden av penis. Ifølge han så hadde blødd mye og veldig vondt å runke etterpå. Skjermkortet ditt har ikke kommet btw Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I repeat: http://www.youtube.com/watch?v=4h6iCn0301M Embeden er tatt bort pga copyright. Men ta de 30 sekundene og se film klippet Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Tegn det i paint. Hvordan trer man en mobil innpå en penis? Jeg ser det ikke for meg. There you go Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Det er jo ett deksell ikke en mobil dummy Endret 26. oktober 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er jo ett deksell ikke en mobil dummy Gjør det saken noe særlig bedre? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er jo ett deksell ikke en mobil dummy Gjør det saken noe særlig bedre? Nope, men han sa mobil... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Har aldri skrevet noe annet en mobildeksel jeg? Det er jo ett deksell ikke en mobil dummy Gjør det saken noe særlig bedre? Nope, men han sa mobil... Det har jeg aldri sagt Endret 26. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er jo ett deksell ikke en mobil dummy Gjør det saken noe særlig bedre? Nope, men han sa mobil... I dag har vært en skummel dag, jeg har sett en penis som har blitt klippet i. Ikke nok med det ble mobildekslet mitt brukt som penisring av to kamerater Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nopros, da har jeg missforstått, my bad! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 *Kremt* Eid *kremt* Nattasangen for i kveld Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kom på en til! Vi befinner oss fremdeles på samme skole da 2 kompiser av meg sitter inne på et rom og gamer, da den ene driter seg ut og den andre sier haha nå bæsja du på leggen, eller noe lignende. Dette førte da til videre fundering om hvordan det egentlig er å bæsje på leggen. Noen minutter senere befinner begge seg på toalettet der den ene bæsjer på leggen til den andre. Bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg tror deg ikke, beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg