Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legge deg tidligere?

jeg legger meg jo allerede så tidlig som 20.00 - 23.30 tiden x)

Når sovner du da?

Blir nok litt vanskelig for meg å komme meg til Oslo, hvis jeg hadde bodd i nærheten hadde jeg gledelig blitt med :D

Jeg bor i Oslo, men kommer aldri til å bruke en kald desember-kveld på en tulling som ikke har gjort noe for fred i verden.

Vi gjør da ikke noe for han. Tror ikke han akkuratt setter pris på det^^

Lenke til kommentar
Hei, jeg er så utrolig trøtt når jeg sitter på skolen nå for tiden!! og det er så utrolig irriterende.

noen som har noen tips til meg om hva jeg kan gjøre for å ikke se ut som om jeg er "ute av drift" i hver time? x)

Oppsøk en nevrolog og se om han finner ut noe.

Har du flaks, ender du opp på en søvn-lab og blir skrubba med pimpstein og gjennomgår masse tester og kanskje du finner ut noe etter noen år :p

Lenke til kommentar
Hei, jeg er så utrolig trøtt når jeg sitter på skolen nå for tiden!! og det er så utrolig irriterende.

noen som har noen tips til meg om hva jeg kan gjøre for å ikke se ut som om jeg er "ute av drift" i hver time? x)

Oppsøk en nevrolog og se om han finner ut noe.

Har du flaks, ender du opp på en søvn-lab og blir skrubba med pimpstein og gjennomgår masse tester og kanskje du finner ut noe etter noen år :p

Tok noen år før de fant ut hva som var galt med meg hvertfall.

Lenke til kommentar
Blir nok litt vanskelig for meg å komme meg til Oslo, hvis jeg hadde bodd i nærheten hadde jeg gledelig blitt med :D

Jeg bor i Oslo, men kommer aldri til å bruke en kald desember-kveld på en tulling som ikke har gjort noe for fred i verden.

Vi gjør da ikke noe for han. Tror ikke han akkuratt setter pris på det^^

Care. Gidder ikke å bruke en kveld på han.

Lenke til kommentar

Vi bruker ikke en kveld på han, vi bruker en kveld på å lage morsomme bilder. Tenk så tøft å ha et bilde av Obama med deg selv som lager en grimase i bakrunnen^^ men men, du skal få gjøre som du vil :)

I dag har vært en skummel dag, jeg har sett en penis som har blitt klippet i. Ikke nok med det ble mobildekslet mitt brukt som penisring av to kamerater :cry:

Håper du så dette på et bilde.

Lenke til kommentar

Hmm har selv lidd av denne syndromen altfor mye :p

Men etter at Red Bull ble lovlig ble alt så mye lysere, kjøper meg en Bread BuLL hver dag, og sluker fort så er du ganske stabil i hvertfall 1-2 timer :)

Og huusk Captn's Red Bull guide kapittel 1. Navn:

Redbull orginal: Bread Bull

Redbull nosuguar: Bread Brull

Yarr !

Lenke til kommentar
I dag har vært en skummel dag, jeg har sett en penis som har blitt klippet i. Ikke nok med det ble mobildekslet mitt brukt som penisring av to kamerater :cry:

Hva i helv....? :dontgetit:

En kompis på skolen min tok en annen sin mobil opp i rompa si og ringte til den^^ Dette ble etterfulgt av et smerterop. Kompisen min vaska mobilen etterpå som gjorde at den ble ødelagt ^^,

Edit: utifra smileyen regner jeg med at du kødder?

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...