Attityd Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hurra, nå har nettet her hjemme blitt så ustabilt at det ikke er vits å bruke det.. Hvorfor var ikke du på herredassen på Ski Storsenter klokken 14 idag? Stod der dritlenge jeg. Hadde til og med med meg krem på boks. Skal det bety? Hva skjer med at du mææder på Microsoft uansett?Fordi de krever 3000, nei vent moar laik: DE KRRRRREEEVER TRE TUUUUUSEN, kroner for det operativsystem som er bare en bitte liten forskjell fra det forrige som du betalte 3500 for... ? Snakker om den hvite plastikkboksen fra microsoft. Fikk nettopp red rings of death etter å ha ventet i altfor lenge fra elkjøp på et spill som ALDRI kommer. Så jeg gikk likesågodt å kjøpte det på elkjøp, men når jeg kom hjem møtte jeg røde ringer.. Hææ ? Xbox 360? Jeg må jo være den eneste nordmann som ikke har trøbbel med Xboxen. Eldgammel Premium, som funker som bare rakkern. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Han prater vel om at xbox 360'en kræsja. Den situasjonen er til å gå emo av. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hurra, nå har nettet her hjemme blitt så ustabilt at det ikke er vits å bruke det.. Hvorfor var ikke du på herredassen på Ski Storsenter klokken 14 idag? Stod der dritlenge jeg. Hadde til og med med meg krem på boks. Skal det bety? Hva skjer med at du mææder på Microsoft uansett?Fordi de krever 3000, nei vent moar laik: DE KRRRRREEEVER TRE TUUUUUSEN, kroner for det operativsystem som er bare en bitte liten forskjell fra det forrige som du betalte 3500 for... ? Snakker om den hvite plastikkboksen fra microsoft. Fikk nettopp red rings of death etter å ha ventet i altfor lenge fra elkjøp på et spill som ALDRI kommer. Så jeg gikk likesågodt å kjøpte det på elkjøp, men når jeg kom hjem møtte jeg røde ringer.. Hææ ? Xbox 360? Jeg må jo være den eneste nordmann som ikke har trøbbel med Xboxen. Eldgammel Premium, som funker som bare rakkern. Faen er det med trolla mine i dag da... Surrer jo mer en meg på en sen lørdag i godt lag Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Han prater vel om at xbox 360'en kræsja. Den situasjonen er til å gå emo av. Ja. Den funka helt fint inntil idag. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hmm. Da ble det plutselig hundepass p' meg. Fant det glupest ' sette henne fast p' puten n'r hun begynte ' grassere med alt og ingenting i stuen, deriblandt m`bler, tepper og akvarier. Det er stress med valp! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Han prater vel om at xbox 360'en kræsja. Den situasjonen er til å gå emo av. Ja. Den funka helt fint inntil idag. Husker når ps3'en min kræsja. Hadde ikke brukt den på en stund så brydde meg ikke så mye. Sendte den inn 2 måneder etterpå og fikk den fiksa^^ Din situasjon er nok litt værre. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Folkens, ikke quote så mye. Eller forkort innleggene. Meh, tror jeg skal spille litt Fallout 3. Talast! Endret 26. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) PS3 kræsja? Min fryser seg FAEN MEG flere ganger om dagen... håper den dør snart Endret 26. oktober 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 PS3 kræsja? Min fryser seg FAEN MEG flere ganger om dagen... håper den dør snart Hos meg så røyk blu-ray spilleren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hurra, nå har nettet her hjemme blitt så ustabilt at det ikke er vits å bruke det.. Hvorfor var ikke du på herredassen på Ski Storsenter klokken 14 idag? Stod der dritlenge jeg. Hadde til og med med meg krem på boks. Du må jo si at du er der! Hvordan skal jeg vite at du står og venter på meg? Og, husk. Innsmurte hansker, ikke noe annet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Noen ganger lurer jeg på om enkelte moderatorer har som mål og skremme folk vekk fra forumet.... Jasså? Det er jo virklig ikke noe bombe det han sier der, Wheely:) Hva dere velger og tro er noe annet:P Ikke ment som kritikk eller noe, men noen er litt kjapp på avtrekkern. Endret 26. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Wheelman er blodtrimma og kommer etter deg i hundreoghelvette Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Står og venter med vaselinen jeg......... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Uff...gi dere nå Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Står og venter med vaselinen jeg......... Me like Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Alt jeg kan si er.... bluææh ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er rystet. Er ikke du alltid rystet eller zombie? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 mMmm ... Fløtestua pytt i panne Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Siste episode av Nitro Circus om noen kjeder seg http://www.mtv.com/videos/nitro-circus-sea.../playlist.jhtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg