Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk generelt er ikke noe stress.

Men enkelte moderatorer er som pesten selv og lever litt for mye etter boka og skal på liv og død ikke se mellom fingrene sine....

Og når det er sagt så har Grans Julebrus(rød) tatt over 1. plassen som tidligere ble holdt av Ringnes Julebrus (rød). 3. plass går til Hamar Julebrus(brun).

Står det ikke tydelig i postene dems at slikt skal tas med PM med den moderatoren? :D

Lenke til kommentar
Ja. :) Ikke sant? :) :) :)

Alt er fint :)

Jeez, ha deg vekk med de glade kommentarene. Jeg er forbanna! :wallbash:

Jeg føler jeg får litt blandete signaler her.

Er alt i orden? :)

Kan jeg gjøre noe for deg? :)

Vil du ha en kopp te? Kaffe? :)

Skal jammen si det er vanskelig å uttrykke følelser gjennom et tastatur. Jeg er veldig sint akkurat nå og det forstår ikke du. :)

Lenke til kommentar
Hva skjer med at du mææder på Microsoft uansett?

Fordi de krever 3000, nei vent moar laik: DE KRRRRREEEVER TRE TUUUUUSEN, kroner for det operativsystem som er bare en bitte liten forskjell fra det forrige som du betalte 3500 for...

?

Snakker om den hvite plastikkboksen fra microsoft. Fikk nettopp red rings of death etter å ha ventet i altfor lenge fra elkjøp på et spill som ALDRI kommer. Så jeg gikk likesågodt å kjøpte det på elkjøp, men når jeg kom hjem møtte jeg røde ringer..

Lenke til kommentar
Hurra, nå har nettet her hjemme blitt så ustabilt at det ikke er vits å bruke det..

Hvorfor var ikke du på herredassen på Ski Storsenter klokken 14 idag? Stod der dritlenge jeg. :(Hadde til og med med meg krem på boks.

Skal det bety?

:hrm:

Hva skjer med at du mææder på Microsoft uansett?

Fordi de krever 3000, nei vent moar laik: DE KRRRRREEEVER TRE TUUUUUSEN, kroner for det operativsystem som er bare en bitte liten forskjell fra det forrige som du betalte 3500 for...

?

Snakker om den hvite plastikkboksen fra microsoft. Fikk nettopp red rings of death etter å ha ventet i altfor lenge fra elkjøp på et spill som ALDRI kommer. Så jeg gikk likesågodt å kjøpte det på elkjøp, men når jeg kom hjem møtte jeg røde ringer..

Hææ ? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...